var kan man köpa billiga styrdämpare och slip on

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Är de någon som vet var man kan köpa billiga slip on och styrdämpare.behöver till min r1-03.Kanske finns någon uttländsk sida eller nåt.De som säljer begagnade vill ha för mycket, så kanske bättre köpa nya grejor för samma pris utomlands.

Kolla hyperpro.com dom har bra service och det är bara att dra iväg ett mail för pris. Holländskt företag. Kör själv med deras styrdämpare och är riktigt nöjd. Men några slipon har dom nog inte.

Petteri skrev:
Kolla hyperpro.com dom har bra service och det är bara att dra iväg ett mail för pris. Holländskt företag. Kör själv med deras styrdämpare och är riktigt nöjd. Men några slipon har dom nog inte.
Tack

Ska testa

lema skrev:
Vet du vilket längd är på en styrdämpare till r1 03

Kolla även med Sören på mc-demonteringen på Bike i Trollhättan. Han har en hel del sprillans nya billiga slip-on på lager. Slå honom en pling på 0520-488039.

Valentinic skrev:
Kolla även med Sören på mc-demonteringen på Bike i Trollhättan. Han har en hel del sprillans nya billiga slip-on på lager. Slå honom en pling på 0520-488039.
tack för tipset,ska testa och ringa dit imon

lema skrev:
Har du en sån till salo eller finns den på den här sidan.

Är de bra eller

Finns på hemsidan under avgassystem :tomten
Om du kollar på Bikersneed så ser du vad dom egentligen brukar kosta :rolleyes:

Grymma burkar med redigt ryt :tummenupp

johnny bravo skrev:
2800:- inkl frakt
tycker ja är ett bra pris på en ny :)

de är inget normalt pris:hihi

grevens kunde komma ner till 4500 stötdämpar experten hade pris på ca 5000 men jag hade kvar ett mail med höst pris för 4400kr inkl frakt

antingen har du gjort en kanon affär eller så blev väll jag lurad då, hoppas på de första :hihi

edit har du en nyare bike så satt de orginal eller?mina monterings detaljer kostar ju en del

Last edited:
lema skrev:
Är de någon som vet var man kan köpa billiga slip on och styrdämpare.behöver till min r1-03.Kanske finns någon uttländsk sida eller nåt.De som säljer begagnade vill ha för mycket, så kanske bättre köpa nya grejor för samma pris utomlands.

Kolla på www.auspuffprofis.de
De har ganska stort utbud med flera olika märken.
Jag köpte ett leovince sbk2 därifrån nyligen priset hamnade på 2650 kr inklusive frakten.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN