Var kan jag lyfta tyngder och bli stor och stark?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Shalom! Till hösten/vintern ska jag vara pappaledig i ett halvår och tänkte passa på att återuppta styrketräningen för att återigen bli den läckra hunk jag var innan jag skaffade fru och barn :rolleyes:
Då tänker jag mig ett gym som erbjuder barnpassning, men hur hittar man ett sånt? Det närmsta jag kommit är sportlife, men de har bara mellan 16:30-20:00 två dagar i veckan så det håller inte. Kristinedal i gamlestan har en åldersgräns på 2 år så det funkar inte heller. Sats är för dyrt. Nån som vet nåt jag inte vet? Får gärna vara i de östra delarna av götet.

barnpassning..... Du menar babypassning. Mig veteligen finns det inget gym som tar emot så små barn.
Men du får väl använda utegymet i Slottskogen och ha ungen i en barnvagn. Ett tips är att köpa en sådan här, så kan du ju springa å ha ungen med dig.....:rock
Nya20vE4sten202.jpg

Sant , så små barn tar dom inte.

Sen tror jag att det närmsta du kommer träning med en sådan liten är barnvagnspromenader :tvåbarnspappa.

Jag kör senare på kvällen då det lugnat ner sig här hemma och dom ( förhoppningsvis) sover ,det funkar hyfsat bra för alla.

Nja, både sportlife och sats tar så små så där har mina herrar fel :arsele
Sats tar ungar från tre månader (min är 8mån nu) men kostar 7000/år och det känns inte aktuellt.

Barnvagnspromenader lär det bli ändå, men saknar känslan av att köra skiten ur sig själv på gymmet :)
I värsta fall får det bli kvällstid, fast det hade varit fint att kunna lösa det på dagarna såklart.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti