Var kan jag köpa ktm delar?

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Är i akut behov av en topplockspackning till en 640 -01. Har varit utan hojen en månad nu för att jag saknar denna enda lilla sak... KTM som ska fixa fram den tar en jäkla tid på sig av någon andleningen, antagligen är dom kassa. :huvet

Finns det någon i Göteborgstrakten som kan ha en sån på lager? Eller någon som har en nya över av någon andledningen som dom vill sälja? Vill gärna kunna köra ett par dagar till i år iaf..:brinnerup

Antar att du har kollat med Johans Mc? Iofs brukar dem aldrig ha något i lager...
Hör annars med Cross & Enduro Companiet i kållered eller Sportdepån i stigscenter.

Annars är www.karlstrommotor.se ett hett tips :tummenupp

Åk ut till Frölunda, du kan säkert få köpa en komplett motor där för en liten peng...

Jag har denna liggande till en -02 flong ny.

Ser iaf ut som en toppackning.

Bifogat

• IMG_9062 [800x600].jpg
    IMG_9062 [800x600].jpg
    77.4 KB · Visningar: 58
Antar att du har kollat med Johans Mc? Iofs brukar dem aldrig ha något i lager...
Hör annars med Cross & Enduro Companiet i kållered eller Sportdepån i stigscenter.

Annars är www.karlstrommotor.se ett hett tips :tummenupp

Jepp, johans hade inte på lager. Cross och enduro har jag tänkt kolla med. Men sportdepån visste jag inte om. Tack för tipsen :tummenupp

Jag har denna liggande till en -02 flong ny.

Ser iaf ut som en toppackning.

Ja det ser det onekligen ut som. Vad vill du ha för den? :)

Ge mig halva priset på vad den kostar i butiken så är den din.

Har ingen aning om vad den kostar i butik :gnissla Har googlat på det men inte hittat något pris där heller, eller så är jag kass på att söka :gnissla Det enda jag vet om priser är att en polare köpte en topppackning till en husa för någon vecka sedan, och den kostade ca 250:- i affär. Är det samma med lc4an?

Last edited:
annars hade du kunnat åka till BMW och hämtat en efter som det sitter samma motor i GS 650 :tummenupp

men tur att Långemannen har det mesta

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...