Var kan jag hyra en Ferrari över helgen?

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
Behöver inte vara just en Ferrari... men jag skulle vilja ha tag på en sport-bil av något slag! Finns det någon i Sverige som hyr ut exclusiva bilar?

Får man fråga vad du ska ha den till?

Har du kanske lovat nån tjej dyrt och heligt att du minsann har en Fet Ferrari hemma i garaget, o nu börjar det att dra ihop sig?!

Hoppas att de inte är svindyrt, eller att hon är svinbra! (fri tolkning)

Det är nog inte så lätt att i Sverige hyra sånna bilar iaf inte som vanlig dödlig, det finns utomlands vet jag iaf, till hööööga priser.
Det kostar ju massor att hålla sånna för uthyrning.

xtreme skrev:
Behöver inte vara just en Ferrari... men jag skulle vilja ha tag på en sport-bil av något slag! Finns det någon i Sverige som hyr ut exclusiva bilar?

Kolla Mabi, www.mabirental.se . De har inte ferraris förståss men det får du nog svårt att hitta utan chaufför i Sverige. BMW Z4 kanske kan vara något? De har tydligen rabatt nu i helgen också, 30%..

Varsågod för hjälpen och nej, jag jobbar inte på Mabi. :cool:

Mark skrev:

Har du kanske lovat nån tjej dyrt och heligt att du minsann har en Fet Ferrari hemma i garaget, o nu börjar det att dra ihop sig?!

Hehe det första jag också tänkte på.....att lova guld och gröna skogar kan vara farligt på fyllan :lol

Mark skrev:

Njaä... jag ska gifta mig på nyårsafton - vore ju kul att åka en fet bil från kyrkan! Tänk er en Ferrari med vinterdäck?

xtreme skrev:
Njaä... jag ska gifta mig på nyårsafton - vore ju kul att åka en fet bil från kyrkan! Tänk er en Ferrari med vinterdäck?
Ja fan va fet med 13" plåtfälgar :hihi

Maxxi skrev:
Ja fan va fet med 13" plåtfälgar :hihi

Njaa... har man råd att äga en ferrari så har man nog råd med ett par grymma vinterfälgar också. Men frågan är bara om han vill köra vintertid med den.

Det svåra är inte att hitta någon som vill hyra ut sin Ferrari, det svåra är att hitta någon som vill köra sin Ferrari i snöslask och salt... :fatta!

xtreme skrev:

ring och kolla med dessa: http://www.hyrspecialbil.nu/ dom har fler bilar än vad som syns på nätet.....

xtreme skrev:
jag ska gifta mig på nyårsafton

Ett grattis är väl på sin plats antar jag. Men det kan nog vara svårt att få någon att ta ut sin pärla mitt i vintern... Men lycka till! :tummenupp

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande