Var kan jag hitta dessa dekaler? KTM 660 -06

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Hittade en bild på en ktm 660 med en uppsättning dekaler som var riktigt snygga. Vet någon var jag kan köpa dessa?

Har letat bla på nån tysk hemsida där de hade massor av dekaler, men utan att hitta.

Någon som peka mig i rätt riktning?

Bifogat

• 660.JPG
    660.JPG
    77.7 KB · Visningar: 582
Dom tillverkar de du vill ha... iof närmare hos en reklamare i din by :tungan

Ok, men det är ju svårt att bara ha den bilden att gå på. En fördel är ju att man ser exakt hur det ser ut innan man ber de göra en likadan uppsättning.
Tänkte mer om det fanns färdiga likadana kit att köpa.
Annars är det ju som du säger mycket lättare att få någon i krokarna att trycka upp de dekaler man vill ha.

Lyfter igen. Någon som vet om dessa dekaler går att köpa någonstans, eller kanske vet om det är en tävlingshoj och isåfall vad teamet/firman heter så man kan kontakta dom?

jag måste bara fråga, vad va det för speciellt med dom då? Är det viktihgt att det är precis doim eller?

jag måste bara fråga, vad va det för speciellt med dom då? Är det viktihgt att det är precis doim eller?

Det är väl inget speciellt med dom förutom att jag gillar dom.
De som jag har sett på bland annat den tyska sidan gillar jag inte. Sen verkar de vara ganska ovanliga vilket bara är ett plus.
Det behöver inte vara exakt dom, men har inte sett några som liknar dom och att åka till en dekaltrimmare blir bökigare. Alltid lättare att skaffa färdiga dekaler.
Varför undrar du?

Det är väl inget speciellt med dom förutom att jag gillar dom.
De som jag har sett på bland annat den tyska sidan gillar jag inte. Sen verkar de vara ganska ovanliga vilket bara är ett plus.
Det behöver inte vara exakt dom, men har inte sett några som liknar dom och att åka till en dekaltrimmare blir bökigare. Alltid lättare att skaffa färdiga dekaler.
Varför undrar du?

Blev bara nyfiken dom betydde nåt speciellt för dig... Har tyvärr inte sett några liknande heller. :rolleyes:

Lycka till!

Blev bara nyfiken dom betydde nåt speciellt för dig... Har tyvärr inte sett några liknande heller. :rolleyes:

Lycka till!

Nejrå, inte alls. Tycker många andra dekaler har en tendens att vara för "plottriga". Men blir nog att jag fixar egna efter eget huvud istället.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!