Var köper man snygga army kepsar ?

Det finns bara en cool kepstyp, den går hem hos både 30-talister och hiphopkids om man bär den på tunnelbanan.
Helst ska dessa gamla mack-kepsar ha den genomskinliga skärmen stukad så att den är fräsigt rullad uppåt.

Macken%20-%20Roy.jpg

Detta är typiskt svenne hållning på kepsen, INTE accepterat bland de fördomsfulla på SH

:rolleyes:

Med ett hyfsat stort kamerahus med batterigrepp framför nyllet är det halvklurigt att ha kepsen på annat sätt. För jag gissar att bakåtvänd är ännu mera WT?

Gött iaf att man fick sig en WT-poäng!:banana

ps va duktig du var som lyckades klippa in min avatar i inlägget dessutom, grymt! måste vara så långt ifrån WT man kan komma när man kan sånt... :rolleyes: ds

Är man WT för man har keps? keps är inte WT, jag tycker iaf inte att keps är WT.

Det som dock är Wt är när man har kepsen på sniskan bakofram. Det är WT..

Med ett hyfsat stort kamerahus med batterigrepp framför nyllet är det halvklurigt att ha kepsen på annat sätt. För jag gissar att bakåtvänd är ännu mera WT?

Gött iaf att man fick sig en WT-poäng!:banana

ps va duktig du var som lyckades klippa in min avatar i inlägget dessutom, grymt! måste vara så långt ifrån WT man kan komma när man kan sånt... :rolleyes: ds

puss:krama

Det finns bara en cool kepstyp, den går hem hos både 30-talister och hiphopkids om man bär den på tunnelbanan.
Helst ska dessa gamla mack-kepsar ha den genomskinliga skärmen stukad så att den är fräsigt rullad uppåt.

Macken%20-%20Roy.jpg
me me men den fyller ju en funktion(att inte få skit i ögonen) det är ju inte ok! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT