Var köper man "maskot"kostymer?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ja dagens fråga är alltså vart man kan få tag på en riktig kostym typ maskot. Med såntdär JETEhuvud och allt :va

En tvättbjörnsoutfit vore heftit att äga likCsom :yoparty

Rätt stuk, men de där kändes lite B. Precis som allt annat jag hittat. Tänkte om det finns några schysstare kostymer för typ 1-2k kanske?

De ligger på samma gata som jag bor på :D De har räddat 2 halloweens! :)

Sån här dräkt blire fan nästa gång! :D

633787756688671405-evilbunny.jpg

Last edited:

Nu börjar det likna något! Jag blev förälskad i http://www.mascotcostumes.co.uk/polar_bear_mascot_costumes_142.html

Undra vad frakten kan landa på. Tror iofs inte jag kan ta mig råd till en så stor investering i dagsläget. Men bra att veta vart det finns! :hihi 5400:- för en kostym likCsom :näsblod

Edit: Får starta en insamlingskampanj. Måste komma på en vettig belöning för mina sponsorer bara!

Last edited:
Nu börjar det likna något! Jag blev förälskad i http://www.mascotcostumes.co.uk/polar_bear_mascot_costumes_142.html

Undra vad frakten kan landa på. Tror iofs inte jag kan ta mig råd till en så stor investering i dagsläget. Men bra att veta vart det finns! :hihi 5400:- för en kostym likCsom :näsblod

Edit: Får starta en insamlingskampanj. Måste komma på en vettig belöning för mina sponsorer bara!

Fanns ju en på sporthoj som hade en sådan fast blå, här i sthlm iofs. Han drog ju slingerbulten iklädd den :D

Hittar nån teletabies dräkter för vuxna så skrick till! Nästan så jag sätter ut hittelön. Lovar att dyka upp på sh fest i den iaf.

Vad är mer dekadent än packad teletabe som flörtar vilt med allt kjoltyg?

tjackar du sa far du uiilla med den pa, filma, och lagga upp !!:brinnerup

Då måste jag bara lära mig uila :gnissla
Men jag är väldigt inne på att försöka starta en kampanj. Att hitta 5400 personer som kan tänka sig att skänka en krona var för att se en isbjörn uiiiiila eller liknande torde inte vara omöjligt.... i teorin åtminstone.

"Leif kom! Har du nåt kännetecken på föraren"

"öh... han är en blå...björn.."
eller ännu bättre "vem fan starta bråket?" -de va en blå teletabe! han sprang dittåt! Jag lovar!

Fan va mkt skit man skulle kunna hitta på å ingen skulle ta det seriöst :hihi

Varm korv med brödkostym är ändå ohotad etta:

HotDog88.jpg
Nä vilken unge ser upp till en korv med bröd, möjligen brats med incestlockar men dom assosierar korven dom får nånstans med plastkortet dom får för det..

Altså är det bästa en packad tomte men det ser man ju rätt ofta så då e fan teletabe bäst :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard