Var köper man jultidningar??

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Brukar ju alltid springa runt en massa ungar och sälja jultidningar men i år har de fan inte kommit. Vill ha senaste julalbumet av "Uti vår hage" och "Vi å pappa", utan dem blir det ingen jul ju. Går de att köpa online eller?

Finns väl inga ungar som orkar springa runt för skitpengar nowadays? Ja förutom med en mask på huvvet för en näve godis...
Jag har inte haft en dörrknackning på 4-5 år men istället kommer kollegerna på jobbet med rådjursögon å säger att "min lilla Fia är bara si å så långt ifrån att få en dator nu - snälla köp nåt!

Sitta stilla hemma å bara få är bättre! :rolleyes:

Som svar på din fråga säljer väl respektives förlag det du söker, konstigt vore det annars. Jultidningsjippot e väl bara en chans att sälja mer...

Jag har en kusin som brukar kränga jultidningar. Säg till om jag ska lägga en beställning åt dig

De sålde allt i somras och har redan levererat =) här iallafall

Bäst för dig (och alla andra i hela världen) att du prenumererar på Uti vår hage. Bästa svenska serien, som blir mer och mer vuxenserie för varje nummer.

Just seriealbumen och liknande brukar dyka upp på en del matvaruaffärer. Coop Forum, Ica Kvantum och liknande. Men det är kanske lite närmare jul.

Jag har en kusin som brukar kränga jultidningar. Säg till om jag ska lägga en beställning åt dig

Jag beställer gärna, hur löser vi det praktiska med pröjs å så?

Bäst för dig (och alla andra i hela världen) att du prenumererar på Uti vår hage. Bästa svenska serien, som blir mer och mer vuxenserie för varje nummer.

Prenumererar redan, både "Uti vår hage" och "Vi å pappa" är ju ett kulturhistoriskt arv som måste bevaras, därför måste man ju köpa varenda utgåva :-)

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...