Var köper man julgran i centrala Göteborg?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Ok forumet.

Eftersom det här blir min första jul i Göteborg har jag inte en aning om var man köper julgran nånstans. Brukar det stå nån nasare relativt centralt månne, på bäravstånd från Stampen? Då jag inte har tillgång till bil är Bauhaus, K-Rauta etc uteslutet då jag tror det är mindre poppis att dra med sig ett juleträd på kollektivtrafikfordonet.

Med tack på förhand!

Olskroken är ju rätt nära Stampen, där brukar de ju stå och sälja granar. Har dock inte sett några än.

Ädit: Vid Munkebäckstorget vet jag att de säljer finaste "Landvettergran". Inte svincentralt, men ändå lösbart med ettans vagn och granjäveln inlindad i nätstrumpbyxa.

Ädit2: Kan köra hem granjäveln till dig för en påse julnötter. :tungan

Olskroken är ju rätt nära Stampen, där brukar de ju stå och sälja granar. Har dock inte sett några än.

Ädit: Vid Munkebäckstorget vet jag att de säljer finaste "Landvettergran". Inte svincentralt, men ändå lösbart med ettans vagn och granjäveln inlindad i nätstrumpbyxa.

Ädit2: Kan köra hem granjäveln till dig för en påse julnötter. :tungan

Tackar før tipset om Olskroken, ska dit och titta nær jag væl kommer hem igen, eventuellt Munkebæck också. Ang Ædit2 som kanske kommer att tas på allvar, vad ønskas før nøtter? Para, hassel eller kanske valnøt? :tummenupp

Tackar før tipset om Olskroken, ska dit och titta nær jag væl kommer hem igen, eventuellt Munkebæck också. Ang Ædit2 som kanske kommer att tas på allvar, vad ønskas før nøtter? Para, hassel eller kanske valnøt? :tummenupp
Blandade julnötter är ju alltid trevligt, valnötter är dock en personlig favorit. :hihi

Hör av dig på PM eller 0704380546 om du behöver gransamverkan.

Back