Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Felix skrev:Släng in era bästa tips i tråden.
Tänkte lägga om golvet i lägenheten med någon form av klickparkett. Har ingen lust att ruinera mig innan hojsäsongen kommer igång...
/Felix
Felix skrev:Kanon!
Tackar för tipsen, McB, byggvaruhuset i borås, har de någon hemsida elr är det bara att åka dit?
Klickgolvet för 79 kr/kvm.. på K-rauta det måste ha varit laminat???
/F
Tackar!McB skrev:Jag menar givetvis ByggMax, inte Byggvaruhuset. Kolla på www.byggmax.se, sen åker du dit. Det är självplock, jättesmidigt och billigt.
Trallhusbjörn skrev:Du har riktigt billiga laminatgolv på Rusta och Silvan, själv åker jag till Bauhaus nu och letar klinker!![]()
Klickgolvet från Rusta har jag själv lagt och det funkar!
mmm men hur är kvalitén då?? vad är det för golv?? vad är det för sort??...McB skrev:Det är självplock, jättesmidigt och billigt.
Skorpan skrev:mmm men hur är kvalitén då?? vad är det för golv?? vad är det för sort??...
pengar är inte allt.det är jävligt lätt och säga: Det är självplock, jättesmidigt och billigt, men det ska ju ligga där ett antal år UTAN ATT DET GER SEJ!!!![]()
hur tjockt är det??? hur länge har det legat där?? ta reda på lite fakta först INNAN du skriver....McB skrev:Då jag bor i hyresrätt har jag ingen personlig erfarenhet av golvkvaliteten, men av de som jag vet har handlat där har jag inte hört några klagomål.
Skorpan skrev:hur tjockt är det??? hur länge har det legat där?? ta reda på lite fakta först INNAN du skriver....
att det är billigt behöver INTE betyda att det är billigt i längden!! TVÄRTOM,DET KAN STRAFFA SEJ ISTÄLLET!!!
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |