Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jP skrev:Någon som _vet_ ? Jag lyckas varken hitta någon som har dreven hemma eller ens kan ta hem dom passande xr650.![]()
myspinnen skrev:jag skulle tippa på mcvaruhuset, dom säljer ju honda så dom borde kunna ta hem! säg gärna till hur mycket det kostade och vad du fick för toppfart med motardhjulen på! är lite sugen på den drevningen jag med.
/T
(crosskatalogen) ab ava mc skärholmen 08-55636900, eller södertälje ,mör cross o enduro 08-55019838 eller team master södertälje 08-55037964 Dom har 16 drev och massa annat beställ även katalogen!!jP skrev:Någon som _vet_ ? Jag lyckas varken hitta någon som har dreven hemma eller ens kan ta hem dom passande xr650.![]()
Boost 2 skrev:(crosskatalogen) ab ava mc skärholmen 08-55636900, eller södertälje ,mör cross o enduro 08-55019838 eller team master södertälje 08-55037964 Dom har 16 drev och massa annat beställ även katalogen!!Toppfart med 16-41 blir med motartfälgar ärligt 194,7kmt varvstopp! men för att nå den farten måste man ha minst 80hk!
Dom är återförsäljare av jofrab och ska ha crosskatalogen! o 16 drev finns i katalogen, annars kan jag sälja mitt frör endast 500krjP skrev:Tackar, får se om jag har bättre tur där! Skulle dock förvåna mig om AVA kan få hem dom när inte MC Varuhuset som brukar vara klippor på grejer till Hyndor klarar det.
Några 194 lär jag knappast komma upp i, men nöjer mig med om jag kan luffa runt i sådär 130-140 utan att motorn låter överansträngd.
DwD skrev:16 fram passar nog inte,, då måste skyddet fram bort,
tror det är samma drev som till xr400r, så kolla om du hittar 16 drev till den.
jag körde 15/45, och då tyckte jag det var bra,
15/41 då blev den för slö på dom lägre växlarna
hoppas dom sätter en overdrive växel på nästa generation xr650r
jag kanske kommer ihåg fel, men jag har för mig att det 15/41 är orginal, och med motard kittet fick man med 15/45,jP skrev:För slö med 15/41? Var då, din lokala gokart-bana? Jag är i alla fall trött som tusan på att varva ur hojen på en kurvig 70-väg.
Går utmärkt utan att ta bort någeDwD skrev:hade då 15 på min xr650r-03 orginal, men det kanske går att få dit 16, har fan för mig att man var tvugen att ta bort kedjeskyddet fram för att få dit 16
och det får jag reda på nuuuuuuuBoost 2 skrev:Går utmärkt utan att ta bort någe![]()
14/48 tävlings inställningenLangsam skrev:Intressant drevdiskussion. Apropå det så satt det 14-48 på min XR original och jag är nyfiken på om någon använt den uppsättningen drev till något? Själv skruvade jag bort dem efter ca 15 min körning och sprang för livet till Crossbolaget och köpte 15-45 vilket känns som en bra kompromiss för skog/väg.
Langsam skrev:Intressant drevdiskussion. Apropå det så satt det 14-48 på min XR original och jag är nyfiken på om någon använt den uppsättningen drev till något? Själv skruvade jag bort dem efter ca 15 min körning och sprang för livet till Crossbolaget och köpte 15-45 vilket känns som en bra kompromiss för skog/väg.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |