Var köpa Suzuki-delar i Gbg?

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Det är nu ett antal år sen jag flyttade från Gbg, och har därför tappat all koll på MC-butiker i stan. Hur som helst behöver jag skaffa lite grejer till min hoj, som är specifika för min modell, vilken åtminstone motormässigt är nästan identisk med Suzuki DR650SE. Frågan är alltså, vilka är det som säljer reservdelar till Suzukis mer offroad-betonade hojar?

Jag behöver dels oljefilter, och dels ett antal kopparpackningar till oljeledningarna.

/gbg:are i exil

De gånger jag köpt där så har leveranstiden varit ca 2 veckor, men jag har köpt många konstiga skruvar och prylar som normalt inte säljs så ofta. Så om man bara köper oljefilter och sådant så är leveranstiden mycket snabbare

De gånger jag köpt där så har leveranstiden varit ca 2 veckor, men jag har köpt många konstiga skruvar och prylar som normalt inte säljs så ofta. Så om man bara köper oljefilter och sådant så är leveranstiden mycket snabbare

Ok!
Nu har jag ju givetvis inte varit ute i god tid och beställt, så jag får ta mig till en fysisk butik, och hoppas på det bästa.

Johans MC säljer numera Suzuki. Har du hört med dem? http://www.johansmc.se/

Nej, det har jag inte, men jag ska mig en tur dit i morgon, låter det som!

Back