Var köpa motardhjul?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Har googlat järnet i dagar nu men det verkar som motard var en fluga som tog slut veckorna innan jag kom på att jag ville ha motardhjul...

Hittar inte ett företag i sverige som säljer. Endast ett fåtal obskyra sidor från ytomlands.

Va äre frågan om? :mad:

Nu är du dålig.

Vad är det du söker, sett att du letat runt men har inte snappat upp till vilken hoj du letar.
Har snappat upp att det inte direkt är en dussinhoj inom motard om jag fattat rätt så börjar med att fråga om du har koll på navbredden?
Fick mail senast idag från en engelsk firma som jag frågat om de kunde fixa fälgar, de kunde fixa ett par inom 6 veckor enligt mina önskemål för sisådär 750-800 pund + frakt.

Jag ÄR dålig. Även tjock och tröttitre år gammal.

Jag vill ha till min gamla TT600 från -95 men antar att jag kommer få improvisera lite. Det ska funka med fälgar till TTR600 förutom lite fix med bromsen men det kan jag ta. Är dock ovillig att lägga ut tio lök på fälgar till en sån gammal häck. (även om det är en skönhet...)

Jag ÄR dålig. Även tjock och tröttitre år gammal.

Jag vill ha till min gamla TT600 från -95 men antar att jag kommer få improvisera lite. Det ska funka med fälgar till TTR600 förutom lite fix med bromsen men det kan jag ta. Är dock ovillig att lägga ut tio lök på fälgar till en sån gammal häck. (även om det är en skönhet...)

Som sagt, kolla navbredden.
Hittar man fälgar med samma navbredd o gärna med samma diameter för lager så är det ju inga problem sen.
Har man tur så funkar ju same shit som andra dussinmotards kör på.

Som sagt, kolla navbredden.
Hittar man fälgar med samma navbredd o gärna med samma diameter för lager så är det ju inga problem sen.
Har man tur så funkar ju same shit som andra dussinmotards kör på.

Ska mäta å jävlas i morrn så får vi se.

Hur gåre med mätandet?

Åt helsique!:mad: Blev till att snoka reda på, och åtgärda ett bränsleläckage på Långforden i stället och hjälpa polaren att klä av båten.

Ska ge hojen en omgång i veckan i stället.

Åt helsique!:mad: Blev till att snoka reda på, och åtgärda ett bränsleläckage på Långforden i stället och hjälpa polaren att klä av båten.

Ska ge hojen en omgång i veckan i stället.

För fan, tar tre minuter att plocka fram skjutmåttet o mäta lite.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park