HanneZ
Avställd
Protieinpulver är det billigaste proteinet du kan få tag på.Kosttillskott är bajs som bara kostar pengar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Protieinpulver är det billigaste proteinet du kan få tag på.Kosttillskott är bajs som bara kostar pengar.
Det fick bli ett sånt här paket:
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...tgrp=232&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2
någon som kör med det? ..valde banansmak, hoppas det går att få ner![]()
Hur man kan ha banansmak som förstahandsval är ett mysterium, men det är säkert mumma. Gainer kändes kanske lite overkill, men jag har å andra sidan ingen direkt koll på fördelarna eller nackdelarna, förutom att man binder vätska som en finne.Det fick bli ett sånt här paket:
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...tgrp=232&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2
någon som kör med det? ..valde banansmak, hoppas det går att få ner![]()
förutom att man binder vätska som en finne.
Gjorde litet tillägg bara.Och dessutom är fruktos en rätt så värdelös kolhydratkälla direkt efter stryketräning.
75 gram protein efter träning?efter träning, lär du få käka 10 ägg..
Menar du att man binder mer vätska med kolhydraterna i en gainer än andra kolhydrater?
Kanske det, men ändå en onödig utgift. Ät ordentligt istället.Protieinpulver är det billigaste proteinet du kan få tag på.
Jag har aldrig satt min fot på ett gym, jag gör armhävningar och situps och armlyft på mornarna och går och springer och sånt. Men jag tycker det är så festligt att läsa att de härna dörrvaktsmachokillarna med hästsvans på gymmen alltså sitter och sörplar mjölkdrinkar med banansmak i kulörta plastmuggar. Gayner 3 och allt vad det heter![]()
finns massor olika tabletter mm, skulle nog inte våga sätta mig i sånt..
15 procent innehåller dopingklassade substanserDet är lugnt inga problem med sådant. 95% saknar effekt och resterande 5% är bara potentiellt farliga.![]()
Givetvis! Trodde ni att jag menade allvar? ha-ha...eh.. haha..han förväxlar det antagligen med kreatin monohydrat
Spik till frukost och grus till mellanmål antar jag? Nej, förlåt, det är bara dagisbarn som äter mellanmål eller hur?Jag har aldrig satt min fot på ett gym, jag gör armhävningar och situps och armlyft på mornarna och går och springer och sånt. Men jag tycker det är så festligt att läsa att de härna dörrvaktsmachokillarna med hästsvans på gymmen alltså sitter och sörplar mjölkdrinkar med banansmak i kulörta plastmuggar. Gayner 3 och allt vad det heter![]()
Givetvis!
Spik till frukost och grus till mellanmål antar jag? Nej, förlåt, det är bara dagisbarn som äter mellanmål eller hur?
![]()
Stötstänger till lunch om man skall vara ett bikerföredöme...
/Armhävningar
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna