Var köpa knäpuck med "mjuk" kardborre?

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Jag har omvänd kardborre på ett av mina ställ dvs den hårda (hooks) på stället och den mjuka (loops) på knäpucken. Vet någon vart jag kan få tag i knäpuckar till detta stället?

Är det ett Corner du har? Du skulle ju kunna köpa löst kardborreband och limma/häftpistola fast på puckarna. Det enklaste i längden är nog dock att låta en händig individ skifta kardborresida på stället.

Är det ett Corner du har? Du skulle ju kunna köpa löst kardborreband och limma/häftpistola fast på puckarna. Det enklaste i längden är nog dock att låta en händig individ skifta kardborresida på stället.

Nope, det är ett AGV Sport som är sytt av Gimoto. Får kanske kolla med en skäddare eller liknande om att byta kardborresida på stället. Kanske det enklaste i längden.

Tanken är ju bra, eftersom det är loopsen som slutar vara loops efter ett tag. Men det är nog bättre att följa branschstandarden.

Även AXO har "felvända", men det är inte helt enkelt att få tag i dem heller.
Edit: Alltså borde dessa funka, men jag har bara ett ställ från 04, så jag lovar inget: http://www.motorcycle-superstore.com/1/1/350/32890/ITEM/AXO-Leather-Suit-Knee-Sliders.aspx

Jag såg själv nu att man kan välja om det ska vara "krokarna" eller "loparna" på kardborret på axopuckarna. Är det någon som kan bekräfta att det hårda är krokarna? (jag tänker att det mjuka borde vara massa trådlopar).

/Fohlin

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back