Var köpa denna sadel?

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Är det någon som vet var man kan köpa en liknande sits som sitter på denna Kawasaki ZZR1200? Tycker den var kanonfin och verkar riktigt skön! Är kanske någon form av hemmabygge, men man kan ju chansa på att nån sett nåt liknande!

Luka

Bifogat

• 8084658758.jpg
    8084658758.jpg
    48.2 KB · Visningar: 264
Är det någon som vet var man kan köpa en liknande sits som sitter på denna Kawasaki ZZR1200? Tycker den var kanonfin och verkar riktigt skön! Är kanske någon form av hemmabygge, men man kan ju chansa på att nån sett nåt liknande!

Luka

Det ser ju ut som någon lagt en gigantisk badtoffel där sadeln skall vara? :näsblod

Har en liknande sadel på min VFR. Det är en ombyggd orginalsadel från nåt tyskt "styling" företag. Himla skön är faktiskt.

Testa någon Honda återförsäljare, dom säljer delar till Guldvingar...:hihi

Testa någon Honda återförsäljare, dom säljer delar till Guldvingar...:hihi

Tja, en del gliringar få man väl räkna med... Tror bestämt att ZZr'en slår din hoj på en strip utan större modifikationer... Eller hur var det nu...? Nej, det var visst 1400'an.. me bad!:rolleyes:

Last edited:
En sadelmakare borde kunna fixa precis hur du vill..

Tex:Blomkvist Sadelmakeri o. Tapetserareverkstad
Telefon: 0480-66078
Ryssbylundsvägen 4
38030 ROCKNEBY

Detta är inget "kan vara". Sadeln på bilden kommer från Bagster, samma företag som gör tanköverdrag med tankväskefästen. Här är en länk.http://www.bagster.com/en/
Tidigare kunde man designa sin egen sadel, hittar inte det på sidan nu, verkar som dom uppdaterar sidan. Det finns både överdrag och hela sadlar.

Detta är inget "kan vara". Sadeln på bilden kommer från Bagster, samma företag som gör tanköverdrag med tankväskefästen. Här är en länk.http://www.bagster.com/en/
Tidigare kunde man designa sin egen sadel, hittar inte det på sidan nu, verkar som dom uppdaterar sidan. Det finns både överdrag och hela sadlar.

Skulle kunna vara denna eller tidigare nämnd i inlägg, men troligare denna. Tack för all hjälp allihopa! Jag kanske har usel smak, men jag tycker dessa sadlar är kanonfina!

Luka

Tyvärr var jag lite för tvärsäker i mitt inlägg. Ber ödmjukast om ursäkt. Efter lite kontrollerande så inser jag att sign. Kraftfull hade helt rätt, Top Saddlery verkar vara den firma du söker.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026