Var köpa delar till KTM 525exc -04 motard?

AndersHallman

Ny medlem
Gick med
19 May 2007
Hoj
.
Hej, jag har nyligen köpt mig en Ktm 525exc -04a som jag fick med ett motard kitt till. Hojen är i behov att mkt nya delar samt så ska jag stoppa på motard däcken. Jag är även ny inflyttad till stockholm så jag har inte en aning om vars man köper grejer, bott här 2v.
Så, nu till mina frågor:
1, Vars har de störst utbud, bäst service och bra priser?
2, Vad behövs göra för att få hojjen "klar" som motard? Rekommenderad drevning? Fjädring? Någonting mera?

Alla som kan komma med någonting konkret att säga är Hemsk välkommna att hjälpa mig! :)

Tjena. Måste säga Karlströms dom är helt klart bäst på KTM. hade av givaren på min 400 när jag skulle byta ok beställde torsdag kl 15 fick paketet dan efter.
Vad menar du med srevice? alltså ställa ventiler å sådant?

Drevning på min just nu har jag 14/45 eller har jag 15 fram :va haha kommer inte ihåg bara för de.

Är rätt ny på motard själv men jag styva upp inställningarna å spände bakfjädern lite å den går bra som motard nu.

www.karlstrommotor.se

Tjena. Måste säga Karlströms dom är helt klart bäst på KTM. hade av givaren på min 400 när jag skulle byta ok beställde torsdag kl 15 fick paketet dan efter.
Vad menar du med srevice? alltså ställa ventiler å sådant?

Drevning på min just nu har jag 14/45 eller har jag 15 fram :va haha kommer inte ihåg bara för de.

Är rätt ny på motard själv men jag styva upp inställningarna å spände bakfjädern lite å den går bra som motard nu.

www.karlstrommotor.se

Det jag menar med service är att de är trevliga och hjälpsamma helt enkelt. Har fått nog av alla otrevliga gamla "stötar" som jag råkar ut för allt för ofta...

Det jag menar med service är att de är trevliga och hjälpsamma helt enkelt. Har fått nog av alla otrevliga gamla "stötar" som jag råkar ut för allt för ofta...

Vill man så kan man handla i webbshopen,då behöver man inte ens prata med någon.

Jag har iaf positiva erfarenheter av att tala i telefon med dom.

Dom är ruskigt trevliga. Du kan ringa å ställa hur dumma fråga som helst å dom svarar utan problem. Du har också Mör racing i södertälje men dom åker man till. Dom är också bra å kunniga. Men lelles ska du hålla dig ifrån när de gäller att handla på nätet. Har beställt två gånger där första gången skicka dom allt fel andra gången var de bara 75% fel. Fast där är de ju bra om man ska kolla kläder eller så. Har ruskigt mycke å bra bra rea avdelning.

Dom är ruskigt trevliga. Du kan ringa å ställa hur dumma fråga som helst å dom svarar utan problem. Du har också Mör racing i södertälje men dom åker man till. Dom är också bra å kunniga. Men lelles ska du hålla dig ifrån när de gäller att handla på nätet. Har beställt två gånger där första gången skicka dom allt fel andra gången var de bara 75% fel. Fast där är de ju bra om man ska kolla kläder eller så. Har ruskigt mycke å bra bra rea avdelning.

Okej, då ska jag ringa och prata med de på Karlströms imorgon! :)

Är det någon som har något bra tips på vad jag ska montera för baklyse istället för det fula som sitter orginal? Har ju sett en massa bilder på små, smidiga ena men de är ingen som säger vars de är köpta :confused:

Tack för alla svar så här långt!
Mvh Anders

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats