Packalén skrev:Kolla med din hemförsäkring. Jag handlade BILLIGT via Länsförsäkringar

Kanontips! Var precis inne på LF o köpte en 6-kilos för 350:-.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Packalén skrev:Kolla med din hemförsäkring. Jag handlade BILLIGT via Länsförsäkringar
Åsa #96 skrev:Jag undrar var man kan inhandla en brandsläckare.
/Åsa.
ZoulFly skrev:Jag har ett par släckare, modell större, till salu, så hör av dig om du är intresserad.
Det kanske rimmar illa att jag, om nån, skulle profitera på de nya hårdare reglernamen nu har det råkat bli så att jag har ett par över.
Teddy skrev:Det där var inte ens kul. Att stjäla eller pajja räddningsutrustning är inget man ska göra eller skämta om. Hur kul är det med pantade tonåringar, fulla på folköl som efter korvgrillen och hångel i buskarna ska skojja till det vid kvällsdoppet och kastar iväg räddningsringen och garvar åt det? Kul, skitkul eller bara sorgligt?
Äh...nu blev det moralkärring igen. Sorry.
oFFkeFF skrev:Du ska väl inte sälja de du tömde förra året![]()
![]()
Chrille skrev:Och JA, förra året kolla dom verkligen...
Hittade det här: http://www.vivestra.se/pdf/svebra.PDF.magnus_moss skrev:Förutom att det blir frostskador om man sprutar på en person, vad är då nackdelarna med en kolsyresläckare? Är dom dyra?![]()
ZoulFly skrev:Jag har ett par släckare, modell större, till salu, så hör av dig om du är intresserad.
Det kanske rimmar illa att jag, om nån, skulle profitera på de nya hårdare reglernamen nu har det råkat bli så att jag har ett par över.
Geiger skrev:Vad ska du ha för en släckare? Du ska till Sviestad antar jag?!
ZoulFly skrev:Ja du, jag tror jag gav ca 750 spänn per styck men ska kolla upp det lite närmare. OM du är intresserad, så kan jag ta med mig den till Sviestad för jag lär vara där på torsdag kväll...och även på tisdag kväll om allt funkar.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |