Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är väl bara vanligt torkpapper, fast blått? Sett det på de flesta industrier. https://www.officedepot.se/produkte...D2Uo_4yepJasFrMRGbqWNS1CRGXG0yYRoCVMQQAvD_BwEVar köper jag dom blåa pappers/syntethanddukarna man ser överallt på internet men som jag av någon anledning inte kan hitta här i Sverige?
View attachment 485398
Den jag länkade till var 2-lagers. Här är 3-lagers. https://www.ikaros.net/sv/iks/3-lagers-torkpapper-for-svar-smuts-ikatex-mig4463237Ja kanske, men vanlig handdukstork är för tunt
Köpa? Handdukar? Till mekning?Var köper jag dom blåa pappers/syntethanddukarna man ser överallt på internet men som jag av någon anledning inte kan hitta här i Sverige?
View attachment 485398
Kolla länken ovanför. Där har du den. Finns överallt.Fast man vill ju ha det där tjocka rutiga perforerade som Amerikanerna har. Aldrig hittat sånt. Jag köper blekta trasor på bal istället
Pretty much men fan vad dyrt ändå, och jag hittar inte antalet ark. Måste kolla Amazon ocksåDet är väl typ som den här...
Länk:
![]()
Absorbent Universal M Standard - Ikasorb - Witre.se
Ikasorb Universal Standard-absorbent för alla sorters vätskor. Meltblown - saknar ytskikt för mycket snabb sorptionshastighet. Värmepräglad som gör att de olika lagren hålls samman och förhindrar att sorbenten faller isär.www.ikaros.net
View attachment 485413
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden