Var köpa billigt ställ?

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
Är på jakt efter lite läder, men utan en ekonomi i klass med Bill Gates är det lite svårt att hitta något lämpligt. Så jag bestämde mig för att fråga SH! Det måste väl finnas någon tysksida med lite billiga grejor? Väntar ivrigt på svar.

Och god jul föfan! :tomten

Det är bättre att köpa bra grejer.....

Om något händer vill jag inte kunna säga: Om jag hade köpt ordentliga grejer.......

Men du kanske vill köpa bra billiga grejer :3freak :hihi

Trashcan skrev:
Är på jakt efter lite läder, men utan en ekonomi i klass med Bill Gates är det lite svårt att hitta något lämpligt. Så jag bestämde mig för att fråga SH! Det måste väl finnas någon tysksida med lite billiga grejor? Väntar ivrigt på svar.

Vad har du för storlek ? Har tre fina ställ i garderoben som ej används. :tomten

Finns ju en del "tysksidor"..eller farför inte köpa ett bra beg till en mkt lägre summa..jag köpte ett beg Dainese o är helnöjd..

louis.de

Last edited:
Trashcan skrev:

Är ju mycket reor nu så kolla runt lite och så...du kan ju lätt hitta ett nytt ställ för under 5k !
Lelles har billiga , Honda I Gbg har endel kvar billligt ! mm mm..

vvs skrev:
Vad har du för storlek ? Har tre fina ställ i garderoben som ej används. :tomten

Vet inte riktigt. 178-180 cm lång och smal som en sticka. 62 kg eller nåt :gnissla . Vad blir det?
Jag gissar på runt 49. Är det 80talsställ i färger rosa, rött och lila avböjer jag diskret erbjudandet :näsblod .

Spejs, sod och rasor, tack för länktipsen :Bugar .

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN