mr_rockster
www.jsfoto.com
Ska köpa en Canon 10D eller eventuellt en 20D. Priserna på 10D verkar ju gå ner något grymt nu. Dustin hade "helgrea" på de och sålde de NYA för 7999:- + moms. De som säljer beggade vill ju ofta ha detsamma ungefär. Är ev. ute efter en 20D annars, någon som har testat den? Har hittat den för 11500:-, finns den billigare någonstans?
I värsta fall funkar även en D60.
Någon som har några bra sidor för beggade kameror på lager?
- Johan
I värsta fall funkar även en D60.
Någon som har några bra sidor för beggade kameror på lager?
- Johan