Var köpa billig och ny laptop??

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Jag söker en ny, billig och helst fungarende laptop! Var köper man en sån?? Det enda jag hittar är ASUS EEE och den är för liten, vill ha en i normal storlek. Har inga som helst krav för övrigt då den ska användas till att kolla på internet och viss ordbehandling! Kom gärna med tips o länkar då detta inte är mitt område...

MVH Andreas Menck

Säkert jättebra men ligger utanför budget! Jag letar efter en som är så billig som möjligt, det är tjejen som ska ha den när hon sticker o pluggar i 2 år, vill inte köpa en begagnad heller eftersom jag inget kan om datorer...

Jag vet att du frågar efter en ny, men begagnad är faktist ett hett tips. Finns mycket billigt ute på t ex blocket.

Kolla t ex efter HP:s nc serie som håller bra kvalitet överlag.

Edit: läste ditt inlägg nu, men jag anser fortfarande att beggad är ett bättre köp. Det som oftast ger upp är batteriet som kostar ca 1000sek att köpa nytt.

Jag köpte HP/Compaq 6510b på phonehouse. inbyggt 3g-modem och 2gb ram (vilket nästan är ett måste med vista :näsblod) Fungerar klockrent för att surfa på tåget och kolla film samt även viss bildbehandling. 5300:-

Tack för hjälpen, åker o köper en HP530 på the phone house imorgon!

Tack för all hjälp! En bekant jobbar på Elgiganten så han gav mig ett bra pris på nån Toshiba så nu är "problemet" löst!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT