Rickard Hedekas
Medlem
har en gamal kawasaki, däckdimension, 90 90 18 och 120 90 18, skulle vilja ha tag på några riktigt billiga däck, ska bara testa att besikta den och kanske köra 20 mil på sommarn i 70 km, var hittar jag detta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hojdäck.se som finns till höger här nånstans --->
eller mcdackonline.com
I den senare ingår portot i priserna och från hojdäck tillkommer det. Vilket däck som blir billigast varierar så kolla hos båda.
Konstigt nog så lönade det sig bättre för mig att ta framdäck från den ena och bak från den andra istället för båda från samma.
Inräknat att Hojdäck har samma frakt för 1 som för 2 däck? (120 för 1, 120 för 2, 180 för 3, 240 för 4...).
Hos däckonline är väl alla avgifter med också, Hojdäck petar väl i miljöavgiften sen, eller?
http://www.dack365.se/ var överlägset billigast när jag skulle köpa ett Dunlop SportMax Roadsmart för några veckor sedan.
http://www.dack365.se/ var överlägset billigast när jag skulle köpa ett Dunlop SportMax Roadsmart för några veckor sedan.
Japps, däckpriset inkluderar porto från Tyskland och det däcket jag skulle ha var billigare inkl porto än ex porto här. Dock är det mer ett undantag så man får kolla varje fall för sig tror jag.
Hmm, riktigt vettiga priser. Aldrig sett de förr och nu såg jag att de har en hel banner i mitten av hela sidan.
Ibland är det dumt att man lärt sig att inte ens lägga märke till banners.
kolla på www.dexon.se JÄVLIGT BILLIGA!
jag rekomenderar www.dexon.se köpte där och fick hem däcken på 2dagar till 40%bättre pris än övriga svenska försäljare!
kolla på www.dexon.se JÄVLIGT BILLIGA!
jag rekomenderar www.dexon.se köpte där och fick hem däcken på 2dagar till 40%bättre pris än övriga svenska försäljare!
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |