Var hittar man en RC30?

BjörnB

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
söker RC30
Har letat ett tag efter en RC30 i fint skick. Men jag lyckas inte hitta någon till salu i Sverige. :(

Dyker upp i Tyskland emellanåt.

Vilka siter innehåller flest hojannonser? Blocket?

Okunnig som man är. Finns det nån lista man kan kolla på vilka modellbeteckningar som tillhör vilken hoj eller?

RC30, RC45(?) allla dessa jefla nummer sätter griller i huvudet på mig.

Iofs skulle jag aldrig köpa en honda ändå, men kan ju vara kul att bilda sig lite...

:hej

hållundan skrev:
Okunnig som man är. Finns det nån lista man kan kolla på vilka modellbeteckningar som tillhör vilken hoj eller?

RC30, RC45(?) allla dessa jefla nummer sätter griller i huvudet på mig.

Iofs skulle jag aldrig köpa en honda ändå, men kan ju vara kul att bilda sig lite...

:hej

Ingen direkt lista, men här är lite om VFR modellerna, där ser man även RC koden... http://www.cs.wisc.edu/~john/vfr/specs/

Josafan skrev:
Jag kollar runt efter RC30 också, fast mest på skoj. Det finns över ett dussin på blocket. Väljen und wraken : http://www2.blocket.se/search?q=vfr&caller=kbl_s&l=0&city=0&category=0&where=3

Mvh

Filip

Det där var ju bara VFR750F... hittade inte en enda RC30 bland dem, eller missade jag någon?

Skulle också vilja ha en RC30, en av mina absoluta favvohojjar.

rc30.jpg

J-Bone skrev:
Det där var ju bara VFR750F... hittade inte en enda RC30 bland dem, eller missade jag någon?

Skulle också vilja ha en RC30, en av mina absoluta favvohojjar.

Afan, jaja, jag är inte så jävla insatt .... :huvet :rodnar

Last edited:
Står en RC30 hos Oves Motor i förådet!!Är Stigsens egna hoj,används aldrig!!Har man gott om flis så........

Har ägt en sådan och det var f*n den roligaste hojen utav alla jag haft.chassiet är otroligt jämfört med andra hojar och står sig bland de bästa även idag. :)

Tysken skrev:
Jag skrev upp dig på min idol-lista nu

idol-lista ????? Har en del sköna kort på den, hojen är ju inget märkvärdigt idagens mått mätt men man åkte 8-or runt värstingarna då både på bana och gata,som sagt tidigare chassiet :yoparty Hade ett ständigt brett flin när man var ute o gasa.KUL minnen :)

Last edited:
Back