Var hittar man CD-Skivor (Musik) till lägsta pris?

Alikzus skrev:
Har du kollat om att beställa från USA? Inget jag någonsin testat men dollarna är ju rätt låg nu (var i alla fall sist då jag kollade), och slipper man bara undan tullen så är frågan om det inte blir billigare.

Vet du någon amerikansk sida?

Last edited:
More skrev:
Inte om du vill ha bra ljud.

Thats bullshit! Om du plockar album med 192 kvalitet(vilket dom flesta är) så kan du inte höra skillnad!!!! Om man skulle göra det så är den skillnaden inte vård 180 kr på alla skivor. Dessutom så har DC mkt bättre sortiment än både CDON och ginza.... :kocko

Josafan skrev:
Thats bullshit! Om du plockar album med 192 kvalitet(vilket dom flesta är) så kan du inte höra skillnad!!!! Om man skulle göra det så är den skillnaden inte vård 180 kr på alla skivor. Dessutom så har DC mkt bättre sortiment än både CDON och ginza.... :kocko

Ja du är bullshit! Antligen har du speciella öron eller så är du full. Jag märkte skillnad på mitt nya system så fort jag stängde av CD:n och satte på en mp3a i 192kbps. När du spelar från en CD skiva så blir ljudet så mycket klarare, mest skillnad hör du i diskanten och mellan registret.

Antligen har du aldrig lyssnat CD på ett bra ljudsystem eller så har du det fast på en Fitachi stereo.

Josafan skrev:

Det är du som snackar bullshit! Det mänskliga örat må vara dumt men inte så dumt. Klart som fan att det är skillnad mellan CD och MP3. Och hur hade du tänkt dig att artisterna ska få råd att leva på att skapa musik om alla laddar ner gratis?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul