Var hittar jag tischan?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
3276597939_5c6cdeece1.jpg

n730137282_656412_3863.jpg

"The moose says relax"

Träffade på en kille idag som hade en sådan t-shirt på sig idag, men både han och jag var lite stressade så hann aldrig få något vettigt svar på var han hade köpt tröjan, förutom att det var på webben och för ca två år sedan...
Har nu googlat i ca 15 minuter men utan att lyckas hitta den - skulle SH-maffian kunna prestera bättre? :)

*EDIT*

Lyckats få fram att företaget bakom tröjan heter "abercrombie"

Last edited:
Abercrombie är ett rätt stort märke i USA, så där kan det kanske bli svårt att hitta något.
Att det var två år sedan gör ju inte saken lättare.
Och i kombination borde det vara riktigt svårt att hitta den (märken har ju inte sina kollektioner så länge, en sak hade varit om det var en "rolig" t-shirt (t-shirthell.com osv).

Köp sånt där "skriv ut och stryk" på annars...

Abercrombie & Fitch har älgar på ganska många tröjor, de har dessutom förbannat bra passform och kvalité, men du kan nog glömma att hitta en tröja från en två år gamma kollektion oavsett.

Sök på eBay, finns i regel en massa A&F där och med lite flyt kan du hitta äldre plagg med.

Sweet, ska göra en hel del försök, för jag MÅSTE få tag på t-shirten - passar en riktigt riktigt bra och nära kompis perfekt, som inom några få dagar reser (långt) bort i minst ett halvår :(

Helt excellent avskedspresent, så skulle vara guld om jag eller någon här lyckades hitta den/hjälpa mig!

liten update: har mailat Abercrombie, får förhoppningsvis något svar imorgon, men tror väl inte allt för mycket på att det är ett svar man vill ha.
har sökt igenom ebaysweden.com - utan resultat, finns en jädra massa Abercrombie & Fitch, och mycket med älgar på, men inte denna t-shirt :(

Vad mer kan man göra? har precis slängt iväg en fråga om det hela på frågesiten Aardvark.com också nu.

Jajemän, det hela är nog en parodi/spin-of på "Frankie Goes To Hollywood - Relax (Don't Do It)"

Halloj igen, tänkte att nu när jag ändå redan varit lite tjejig och genomfört ett eget litet "Äntligen-hemma"-projekt så kan jag ju fortsätta vara lite tjejig och posta en bild på hur projektet gick. :tummenupp

Mäktigt nöjd med mig själv, och fasen, det är mer trevligt och personligt att lämna över ett egen-fixat arbete än att bara köpa en t-shirt och ge bort.

attachment.php

Bifogat

• moose.jpg
    moose.jpg
    54.8 KB · Visningar: 173
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...