Var hittar jag slipon?

• Thread starter Thread starter TRX
  • Start date Start date

TRX

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2005
Hoj
Yamaha
Hallå

Har precis blivit ägare till den underbara hojen Yamaha TRX 850. Försöker hitta slip on att köpa, helst beg. men kanske nya också - hittar ingen bra onlineshop som har det med priser osv och lite info på sin hemsida, tips på det tas tacksamt emot!

TRX skrev:
Hallå

Har precis blivit ägare till den underbara hojen Yamaha TRX 850. Försöker hitta slip on att köpa, helst beg. men kanske nya också - hittar ingen bra onlineshop som har det med priser osv och lite info på sin hemsida, tips på det tas tacksamt emot!
Tjena!
Grattis till nya hojen, med mullerburkar kommer du att flina resten av säsongen... Det finns en uppsjö av val, det beror på vad du vill ha, hur mycket du vill ge osv. Helsystem, 2-1, 2-2, enbart slip-on, aluminium, kolfiber, runda, ovala. Jag har tyvärr ingen bra site som visar alla på en gång. En sammanställning över olika system har gjorts på den tyska siten www.trx850.de, min dator gillar inte Java för tillfället så jag kommer inte åt menyerna där, men jag kan skicka den via mail om du PM:ar.
/Hasse

Halloj,

Jag skulle vilja ha så enkelt att byta och billigt som möjligt...Främsta önskan är att få ett bättre ljud, men om man får några hästar mer så är det en bonus...Helst 2-2 system. Jag verkar inte få nån ordning på den tyska siten heller....

/TRX

HansJ skrev:
Tjena!
Grattis till nya hojen, med mullerburkar kommer du att flina resten av säsongen... Det finns en uppsjö av val, det beror på vad du vill ha, hur mycket du vill ge osv. Helsystem, 2-1, 2-2, enbart slip-on, aluminium, kolfiber, runda, ovala. Jag har tyvärr ingen bra site som visar alla på en gång. En sammanställning över olika system har gjorts på den tyska siten www.trx850.de, min dator gillar inte Java för tillfället så jag kommer inte åt menyerna där, men jag kan skicka den via mail om du PM:ar.
/Hasse

Det funkade för mig, så jag laddade hem filen och lade den hos mig. Länk till PDF

Ska det vara billigt och bara ljudeffekt, kolla hos Polo i Tyskland. De har burkar för 3000,- om jag inte läser fel...

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back