Var hittar jag slipon?

• Thread starter Thread starter TRX
  • Start date Start date

TRX

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2005
Hoj
Yamaha
Hallå

Har precis blivit ägare till den underbara hojen Yamaha TRX 850. Försöker hitta slip on att köpa, helst beg. men kanske nya också - hittar ingen bra onlineshop som har det med priser osv och lite info på sin hemsida, tips på det tas tacksamt emot!

TRX skrev:
Hallå

Har precis blivit ägare till den underbara hojen Yamaha TRX 850. Försöker hitta slip on att köpa, helst beg. men kanske nya också - hittar ingen bra onlineshop som har det med priser osv och lite info på sin hemsida, tips på det tas tacksamt emot!
Tjena!
Grattis till nya hojen, med mullerburkar kommer du att flina resten av säsongen... Det finns en uppsjö av val, det beror på vad du vill ha, hur mycket du vill ge osv. Helsystem, 2-1, 2-2, enbart slip-on, aluminium, kolfiber, runda, ovala. Jag har tyvärr ingen bra site som visar alla på en gång. En sammanställning över olika system har gjorts på den tyska siten www.trx850.de, min dator gillar inte Java för tillfället så jag kommer inte åt menyerna där, men jag kan skicka den via mail om du PM:ar.
/Hasse

Halloj,

Jag skulle vilja ha så enkelt att byta och billigt som möjligt...Främsta önskan är att få ett bättre ljud, men om man får några hästar mer så är det en bonus...Helst 2-2 system. Jag verkar inte få nån ordning på den tyska siten heller....

/TRX

HansJ skrev:
Tjena!
Grattis till nya hojen, med mullerburkar kommer du att flina resten av säsongen... Det finns en uppsjö av val, det beror på vad du vill ha, hur mycket du vill ge osv. Helsystem, 2-1, 2-2, enbart slip-on, aluminium, kolfiber, runda, ovala. Jag har tyvärr ingen bra site som visar alla på en gång. En sammanställning över olika system har gjorts på den tyska siten www.trx850.de, min dator gillar inte Java för tillfället så jag kommer inte åt menyerna där, men jag kan skicka den via mail om du PM:ar.
/Hasse

Det funkade för mig, så jag laddade hem filen och lade den hos mig. Länk till PDF

Ska det vara billigt och bara ljudeffekt, kolla hos Polo i Tyskland. De har burkar för 3000,- om jag inte läser fel...

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...