Var hittar jag skylthållare?

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Tagit bort bakskärmen och så på hojen och behöver en skylthållare. beställt platemate från fridsalls.com men tror inte den kommer bli så bra, har letat och sökt men hittar förutom den bara en liten sak på bikersneed.

Finns det någon annan skylthållare därute?

Jag hittade en ny kattalog på jobbet igår, såg att dom hade några olika små skyllt hållare med fäste för blinkers.

Väntar du tills imorgon så ska ja lägga in en länk på deras hemsida, har helt glömt av vad företaget hette. vet att de e från sverige Iaf.

Priset låg på 179:- tror ja.

kolla blocket , hittade en kille från kalmar som tillverkade egen .. såg rikigt schysst ut !!

jag fick min från usa via ebay igår 4 dar från det att jag betalade . .

gå in på www.ebay.com/uk sen söker tail tidy.

vips så har du hur många olika varianter som helst att välja på

Jag gjorde min egna.. Väldigt enkel, Tog 20 minuter..

Hittade en bit.. Vet inte vad det är.. En järnbit som är drygt 30 cm lång och 3 cm bred.. Böjde den till den vinkel jag ville ha på skylten, och borrade hål att fästa skylten i och även hål att fästa den på hojen i.. Beställde skyltbelysning på Bikersneed.se(?) Och hur jag ska göra med blinkers har jag inte kommit på:

Pris: 0
Eller.. med belysning drygt 200..

Ädit: Skit snyggt jag vet:Bugar

Bifogat

• skylt.JPG
    skylt.JPG
    76.1 KB · Visningar: 153
Jag gjorde min egna.. Väldigt enkel, Tog 20 minuter..

Hittade en bit.. Vet inte vad det är.. En järnbit som är drygt 30 cm lång och 3 cm bred.. Böjde den till den vinkel jag ville ha på skylten, och borrade hål att fästa skylten i och även hål att fästa den på hojen i.. Beställde skyltbelysning på Bikersneed.se(?) Och hur jag ska göra med blinkers har jag inte kommit på:

Pris: 0
Eller.. med belysning drygt 200..

Ädit: Skit snyggt jag vet:Bugar
jo är inne på det spåret, tagit sånhär metallplatta som sitter för kortplatserna i datorn. kapat, dremlat och ska måla dem svarta. ingen lust o borra massa hål i hojjen bara, måste bli rätt på en gång.

Kolla här, http://www.1tail.com/sa/cart/category.asp?cg={FD5D8370-E38C-4EFC-B29C-C1C8C2CD8819} köpte till min R1:a och är riktigt nöjd. Inklusive blinkers & skyltlykta. Dock är det miniskylt som gäller, ifl på den jag köpte.

/Mikael

yzf, det var den jag hade beställt men avbeställde.

iaf det blev lite hemmasnickrande. tog en hålplatta 4x16cm 5kr st (fast det gick åt några fler). böjde i skruvstäd, nu sprayat och sen ska den skruvas på igen.

nån som vet vad lagen säger om att plocka bort skärmen,syltbelysningen och reflexet där bak? hade tänkt böja till nått själv här hemma då jag inte behöver bry mig i blinkersen, och besiktningen är det väl 4 år till när man har ny hoj va om jag inte minns fel?

antar att skyltbelysningen måste jag väll slänga på på någe vis om polis skulle titta till mig nått:)

det man ska komma ihåg är att det är lag på skylt belysning på reg skylten finns att köpra för ca 200kr tror jag det var!

Back