Var hittar jag sändningen av ProSuperbike

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Vore kul att se sändningen av prosuperbike som visades i lördags på viasat motor.

Kan någon vänlig person lägga upp den och posta en länk.

Alternativ om de redan finns en länk så posta gärna den.

Mvh
Eskilsson

Jag HAR ViaSat motor, men missade racet i helgen (för att jag inte var hemma) och reprisen igår (för att jag va tvungen att jobba i garaget) och undrar därför också vart man kan få tag på racet nånstans....

Nån som har det?

Se på den du! :tummenupp

Jag som trodde att reprisen var igår kl.22, och jag hade missat den!
Nu kan jag ju se det ikväll istället! :tummenupp

:glömdet

Själv har jag timat boxen så jag kan se det imorgon när lillgrabben sover förmiddag... missade livesändningen.

För de som gillar stödhjulsracing finns ett sammandrag på SVT Play. Dock inte en filmruta från Superbikeracet.

Om vi leker med tanken att jag spelar in kvällens repris på en DVD och sedan stoppar in den i datorn. Hur konverterar jag lättast och bäst MPEG2-filerna/rippar skivan till något format som folk kan tanka ner, tex DivX som verkar vara poppis?

Om vi leker med tanken att jag spelar in kvällens repris på en DVD och sedan stoppar in den i datorn. Hur konverterar jag lättast och bäst MPEG2-filerna/rippar skivan till något format som folk kan tanka ner, tex DivX som verkar vara poppis?

Do it! :)

DO IT!!

Nån måste veta.
Finns ju konvertingsverktyg till de gamla hederliga VCD-och SVCDformaten å ladda ner gratis annars.

Jag brukar köra med WinAVI converter, enkel och snabb konvertering. Inte den absolut bästa kvaliteten på konverteringen enligt guruna men helt acceptabelt enligt mig. Finns på de flesta torrentsiter nära dig... Gört!!! :tummenupp

/R

Såg dagen efter sändningen att det lagts upp på www.extremebits.org
Finns massor av stunt och roadrace filmer mm mm

Dock krävs registring på sidan

Alternativt sök på World.Superbikes.2009.05.02.WS.PDTV.XviD-PVR eller liknande på våran vän google så hittar du nog vad du söker...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph