var hittar jag motardställ i stockholmstraken?

*Hampa*

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Danderyd
Hoj
660-04
har kollat på lelles hemsida och hittar bara raceställ. trodde dom var störst på motard/motardprylar men jag hittar inte ngt. e det ngn som vet vart jag kan prova motardställ runt sthlm? har spanat in dessa på fcmoto men skulle gärna veta hur dom sitter..

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...-Supermoto/SubProducts/"ARLEN NESS 1897-0001"

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...Products/Berik-5872-Motard-White-Gold-0001[1]

om ngn har efarenhet om ngt av ställen eller som kan rekomenderar ngt annat får jättegärna hojjta till=)
 

*Hampa*

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Danderyd
Hoj
660-04
Puff puff.. har mailat ovanstående men inte fått ngt svar av ngn av butikerna så jag tolkar det som att de inte har några. inte ngn som vet vart jag skall vända mig?
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag skulle åka och kika. Om man mailar är man troligtvis lägst prioriterad. De tar ju hand om kunderna i butiken i första hand.
Jag hade motardställ tidigare från dainese som jag köpte på mc-varuhuset så det är väl inte helt otroligt att de har nu också.
 

*Hampa*

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Danderyd
Hoj
660-04
mmm, får väl bli så. även om jag personligen inte tycker att det borde va så svårt att svara på ett mail som möjligen kan göra dem 5000 rikare.. dock så svarade honda citay, propps till dem! jaja det återstår bara att ut och snurra och leta, tack för tippsen!
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
Ett tips!
Det behöver inte stå motard på stället för att det ska funka, se till att köpa ett som är sytt för en hyfsat upprätt körstil.
Då blir marknaden lite större.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Marin & fritid i laxå har tokbilliga sinisalo motardställ, kan ligga på blocket än, men ring annars...
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Fungerar väl att åka med raceställ på motard oxå.. eller? vad är största skillnaden på dom?
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top