Var hittar jag filmen?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Den där filmen som håller på att få hela Mellanöstern att explodera. Jag vill se den. Var hittar jag den?

Yes låg på tuben. Sök på bacile movie.

Massa B-skådisar och ännu sämre ihopklippt. Fruktansvärt taffligt.
Hur kan halva världen ta det här på allvar?

Om "dom" klippte ihop en liknande film om västvärden, inte fan skulle vi börja ha ha ihjäl folk för det?

Last edited:
Det är verkligen beklagligt att dom är så lättretade och beter sig på detta viset. Det är väl dock endast FÅ som beter sig illa men i media framstår det ju som om "alla" är arga...

Det är verkligen beklagligt att dom är så lättretade och beter sig på detta viset. Det är väl dock endast FÅ som beter sig illa men i media framstår det ju som om "alla" är arga...

Det är många som bor därborta, och det räcker med några få vildhjärnor för att få med sig resten...

life of brian blev ju visserligen totalförbjuden i norge,men satan vad rolig den är och ingen blev väl mördad pga den filmen !!!
Yes låg på tuben. Sök på bacile movie.

Massa B-skådisar och ännu sämre ihopklippt. Fruktansvärt taffligt.
Hur kan halva världen ta det här på allvar?

Om "dom" klippte ihop en liknande film om västvärden, inte fan skulle vi börja ha ha ihjäl folk för det?

Jag orkade inte se hela ens. Blir man stött av det där larvet är man ju efterbliven.

E*

Förlåt. Lågbegåvad, är rätt uttryck.

Vad ska man säga dax att börja gräva sig en bunker.
Komentar på tube " we will start world war 3 for this we will send nukes on you america!"
Hoppas vi inte har något kfc i sverige!

Filmen "American Me" fick ju iaf 3 dödsoffer... Gangsters blev stötta och filmens Technical Advisors levde inte mer än ett år efter.. 0_o

Men varför ska man drinka terpentin och pinka i lägerelden för?

Låt oss alla följa det 11e budordet och :fyllisar

Muslimer å Black army, e väl dom som blir uppretade av karikatyrer :banana...

Hitler fick med sej många han med .Är nog lättare och få med sej en mobb när de har det fattigt och svårt

Hitler fick med sej många han med .Är nog lättare och få med sej en mobb när de har det fattigt och svårt

Kan man dessutom ta upp lite drönarsprängda bröllop, något hundratusental "collaterals" och ett par invaderade länder så blir det ännu lättare.

Det är väl dock endast FÅ som beter sig illa men i media framstår det ju som om "alla" är arga...

Skulle en dryg miljard bli lika arga skulle det nog bli mer konsekvenser än ett par stormade ambassader.
Mina muslimgrannar kallar jihadisterna för "dumma jävla horungar" så jag tolkar det som att de inte sympatiserar sådär jättemycket med islamisterna som passar på att utnyttja det hela för allehanda terror...
I.o.fs hävdar bazooka att alla muslimer är av samma skrot och korn så jag skall nog se till att låsa dörrarna lite bättre och gömma min son från deras ungar så de inte stenar honom på pin tji här ute på gården..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park