Var hitta verktyg?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag letar efter verktyget för att justera fjäderförspänningen bak på nyare GSX750F, borde väl iofs vara samma till många hojar?
Jag har kollat bla Touringbutiken, säljesannonser osv, men inga napp. Inte heller nån skrot har haft!
Så, var kan man hitta såna verktyg? Eller om nån har ett liggande får ni gärna PM'a! :)

Hoztic skrev:
Jag letar efter verktyget för att justera fjäderförspänningen bak på nyare GSX750F, borde väl iofs vara samma till många hojar?
Jag har kollat bla Touringbutiken, säljesannonser osv, men inga napp. Inte heller nån skrot har haft!
Så, var kan man hitta såna verktyg? Eller om nån har ett liggande får ni gärna PM'a! :)

Ava mc eller dinmc måste väl ha?

Hoztic skrev:

Tjolahopp! Har du kollat i original verktygssats, där brukar ett sånt verktyg ligga och rosta...

/fredde

Hoztic skrev:
Nja, iom att jag vet åtminstone Avas prisklasser såg jag inte det som ett förstahandsalternativ, men jag kanske måste kolla med dom ändå...

Ja eller så tillverkar du ett eget :yoparty

Hoztic skrev:
Jajjemensan! :tummenupp Men där fanns det inget :( Antagligen har förre ägaren tyckt att nån annan behövde det bättre :gnissla

Annars är ju det en klassiker när man köper fyra förlängare, en knut och en tändstiftshylsa som inte passar, så bara ligger de perfekt passande originalgrejorna en meter bort...
... ja ja, roffes har vad du behöver.
http://www.roffesmotor.se/smartupdate/archive/gruppkatalog_107.pdf

Seså, kom förbi och hämta mina trasor nu!

/fredde

freddexwing skrev:
Annars är ju det en klassiker när man köper fyra förlängare, en knut och en tändstiftshylsa som inte passar, så bara ligger de perfekt passande originalgrejorna en meter bort...
... ja ja, roffes har vad du behöver.
http://www.roffesmotor.se/smartupdate/archive/gruppkatalog_107.pdf

Seså, kom förbi och hämta mina trasor nu!

/fredde

Ah, tackar! :Bugar
Undrar hur jag har kunnat missa dom? Jag bor ju där i krokarna... Nåja, jag skyller på att det är roligare att åka slingerväg än att vänta vid rödljus :D

Skruvmejsel + hammare?

Funkar bättre än vad man tror, har crossåkarna använt i alla tider. =)

Hoztic skrev:

Flinks järn på Kungsholmen säljer haknycklar.

Hoztic skrev:
Ah, tackar! :Bugar
Undrar hur jag har kunnat missa dom? Jag bor ju där i krokarna... Nåja, jag skyller på att det är roligare att åka slingerväg än att vänta vid rödljus :D

Fast det hjälper inte. Ingen försäljning där, bara grossist.

Fast Raceway ( Söder ngnstans )är ju ÅF

www.raceway.se
Wollmar yxkullsgatan 52 kör roffes sortiment. För säkerhets skull ring innan så de hinner få hem pryttlarna.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8