Got Torque?
Demonteringsgeni
Nyligen införskaffad TTR och då man har hotrod gener så börjar det mala trim i skallen. Jag vet att det finns vassare bättre hojar att köpa istället, men nu är det denna -99a jag har. Ska man ha kvar den så vill man ju uppdatera, och då menar jag porta locket, vässkammar och hela det paketet.
Så. Jag undrar om någon vet något bra ställe med information, kunskap och möjligen delar till detta?
Jag har hittat högkompskolv, frampipor, förgasare och annat på OTR men inga kamaxlar! Sen vore det ju trevligt med 10:1 kolv istället för 11.5:1 som OTR har då jag tänkt använda hojjen på gatan på pumpsoppa.
Är det någon som har väldans dåliga erfarenheter av att trimma TTR så hojta!
"Roffes" småtrim verkar vara ett bra steg, men finns ekonomin och viljan blir det nog lite mer än så....
Tacksam för synpunkter och info allmänt i ämnet.
Så. Jag undrar om någon vet något bra ställe med information, kunskap och möjligen delar till detta?
Jag har hittat högkompskolv, frampipor, förgasare och annat på OTR men inga kamaxlar! Sen vore det ju trevligt med 10:1 kolv istället för 11.5:1 som OTR har då jag tänkt använda hojjen på gatan på pumpsoppa.
Är det någon som har väldans dåliga erfarenheter av att trimma TTR så hojta!
"Roffes" småtrim verkar vara ett bra steg, men finns ekonomin och viljan blir det nog lite mer än så....
Tacksam för synpunkter och info allmänt i ämnet.