lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Var hittar man glasfiberrör med runt 80 mm innerdiam? Detta ÄR mc-relaterat eftersom jag behöver dem för min lampmontering på hojen...
Jag har letat rundor men jag har inte hittat någon som säljer. De enda rör jag hittat är för tunna (runt 15 mm) eller för tjocka (600 mm på Vera i Klippan) Det är ju iofs inga större svårigheter att göra själv, men frågan är om det är värt besväret om man istället kan köpa färdigt för en femtiolapp eller så.
Hoppas nu detta blev rätt forumdel...
Tacksam för svar!
Jag har letat rundor men jag har inte hittat någon som säljer. De enda rör jag hittat är för tunna (runt 15 mm) eller för tjocka (600 mm på Vera i Klippan) Det är ju iofs inga större svårigheter att göra själv, men frågan är om det är värt besväret om man istället kan köpa färdigt för en femtiolapp eller så.Hoppas nu detta blev rätt forumdel...
Tacksam för svar!
Brukar vara tvärt om. Dagens I-landsproblem! Basreflexrör är väl ABS-plast, vilket är en ganska fet plast, så det brukar inte hålla om man plastar på det. Tackar igen! Kommer nog en byggartråd så småningom med resten också.