var hitta 4-hjuling?

pitch

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
cbr900rr
Vet inte om det här vart rätt forum men lägger frågan här så länge.

Är på jakt efter en fyrhjuling till gården. Den ska funka både för nöjesåkning i skog och mark + att det ska funka att dra någon mindre kärra efter.

Har ingen koll alls på fyrhjulingar så jag vet inte var eller vad jag ska leta efter. Är lite skeptisk till hållbarheten till alla Yoakomoko-modeller som poppar upp till höger och vänster.

Eftersom jag tänker lägga max 10 000:- får det givetvis bli något beg. Vad ska jag leta efter (märken/modeller)?

Tips på sidor att leta på?

pitch skrev:
2213762 Vet inte om det här vart rätt forum men lägger frågan här så länge.

Är på jakt efter en fyrhjuling till gården. Den ska funka både för nöjesåkning i skog och mark + att det ska funka att dra någon mindre kärra efter.

Har ingen koll alls på fyrhjulingar så jag vet inte var eller vad jag ska leta efter. Är lite skeptisk till hållbarheten till alla Yoakomoko-modeller som poppar upp till höger och vänster.

Eftersom jag tänker lägga max 10 000:- får det givetvis bli något beg. Vad ska jag leta efter (märken/modeller)?

Tips på sidor att leta på?

blocket blocket blocket...
Kanske kan vara svårt att köpa fyrhjulingar begat hos handlare, kan tänka mig det flesta som köper en har den tills den är skrot. Och sedan för 10k tror jag de blir riktigt svårt hos handlare. Kanske tom svårt på begmarknaden. Om man nu inte vill ha någon gammal ner körd maskin.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back