Var handlar man rördelar (vvs) i rostfritt syrafast?

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Jag behöver få tag på lite rördelar i syrafast stål och undrar om det finns någon som har koll på va man kan handla sånt.

Jag behöver kulventiler 1,25 tum, 1tum
Lite blandade slanganslutningar m.m.

Någon som vet?

Blue skrev:
2690959 Jag behöver få tag på lite rördelar i syrafast stål och undrar om det finns någon som har koll på va man kan handla sånt.

Jag behöver kulventiler 1,25 tum, 1tum
Lite blandade slanganslutningar m.m.

Någon som vet?
ahlsell ,dahl,

UrbanTiger skrev:
2691153 Det är i lag förbjudet att inneha en destilationsapparat :fakta
Borde han inte ha frågat efter 2" mejerikoppling då också? Eller tror du att han redan har en sån? :va

Exact vad är det du behöver jad handlar på dahl genom min firma . Skicka pm om du vill ta det privat.:rolleyes:

Olsson skrev:
2691166 :D

Destilerat vatten som är så gott

FÖ helt livsfarligt. Hitler gjorde bla exprement om hur mycket avjoniserat vatten kroppen tål innan den/man kolar.

Jag ska inte göra destillerat vatten!

Jag ska däremot byta bordgenomföringar på båten och tänkte att jag aldrig mer skulle behöva göra det, eftersom det är zink i mässing så urlakas mässingen precis som en offeranod och genomföringar blir väldigt spröda.

Kollade lite på ahlsell, dahl m.fl. igår men hittade inga listor med art.nr. o.s.v

Det jag behöver är 1", 1 1/4" och 2" kulventiler samt 38mm slanganslutningar till alla kranar utom 1" där det ska vara ca 20mm anslutning.

Blue skrev:
2692540 Jag ska inte göra destillerat vatten!

Jag ska däremot byta bordgenomföringar på båten och tänkte att jag aldrig mer skulle behöva göra det, eftersom det är zink i mässing så urlakas mässingen precis som en offeranod och genomföringar blir väldigt spröda.

Kollade lite på ahlsell, dahl m.fl. igår men hittade inga listor med art.nr. o.s.v

Det jag behöver är 1", 1 1/4" och 2" kulventiler samt 38mm slanganslutningar till alla kranar utom 1" där det ska vara ca 20mm anslutning.
Har du inget mejeri eller annan livsmedelsprocess-fabik i närheten, där kan du nog fynda i deras "skrotlådor"

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti