Var finns matte_r6?

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
390, 570, 660, 1300
Tjenare
Jag behöver komma i kontakt med matte_R6.
PM och mail funkar inte så om någon som känner honom kan be honom kolla sin PM och/eller mail, PM'a mig hans telefonnummer eller be honom ringa mig på 073-983 33 00 så skulle jag vara tacksam.

MVH
TLS

Ingen aning vem det är...
Sorry :(

blom skrev:
är det killen som kör med en tom burk eller ? jag vet fan inte heller vem det är??
Du menar högdragna systemet på blå R6a? Med blinkare i stället för positionsljusen? Som packade om dämparen sent i höstas? Om det är han så vet jag fortfarande inte vem det är :3freak

Supermoto skrev:
Du menar högdragna systemet på blå R6a? Med blinkare i stället för positionsljusen? Som packade om dämparen sent i höstas? Om det är han så vet jag fortfarande inte vem det är :3freak
ja jag menar han fast jag vet inte vem det är :va :confused:

blom skrev:
ja jag menar han fast jag vet inte vem det är :va :confused:
Jag känner inte heller honom personligen, men jag ska handla grejer av honom och behöver få tag på honom. Vi har komunicerat via PM tidigare men nu har han varit osynlig ett tag.

Eftersom han är Örebrobaserad så kändes det inte så långsökt att fråga här.

Tanken var rätt men tyvärr hjälpte det tydligen inte :(

Jag vet vem det är men tyvärr har jag inget nr. till honom.
Jag vet iofs. vart hans brevlåda bor om det är till nån hjälp

Stefan skrev:
Jag vet vem det är men tyvärr har jag inget nr. till honom.
Jag vet iofs. vart hans brevlåda bor om det är till nån hjälp

Med adressen får jag fram telefonnummret, skicka gärna PM med adressen.

Tackar på förhand.

Här är den förlorade sonen... har varit borta från min data ett tag! Fast dig har jag ju talat med nu så vi har lösta våra affärer... kommer komma ny saker inom 2 veckor fast det vet du kanske redan? vet ej om jag sa det.. Fast du skulle väll dra själv var det inte så??

Jaja hojjen har varit ute på prov tur och den gick fet bra upp till 250. Dämpare har som sagt blivit ny packade för den var helt skit ren från dämpull.

Tänkte höra när vi börjar med Onsdag- och Lördagskörningar igen??

Mvh Matte

matte_r6 skrev:
Här är den förlorade sonen... har varit borta från min data ett tag! Fast dig har jag ju talat med nu så vi har lösta våra affärer... kommer komma ny saker inom 2 veckor fast det vet du kanske redan? vet ej om jag sa det.. Fast du skulle väll dra själv var det inte så??

Jaja hojjen har varit ute på prov tur och den gick fet bra upp till 250. Dämpare har som sagt blivit ny packade för den var helt skit ren från dämpull.

Tänkte höra när vi börjar med Onsdag- och Lördagskörningar igen??

Mvh Matte

börjar väl så fort vädret tillåter. idag var det inte så kul att åka på gelleråsen, c:a 1-2 grader och regn....

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back