Var finns det dekaler?

Inazuma

Hjärnskrynklare
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Bandit 1200 S
Hallå!

Jag håller på att bygga om min GSX 1200 lite lätt till en Streetfighter. Just nu är hojen helt naken och ingea dekaler. jag skulle vilja ha tag i passande dekaler typ "streerfighter" att sätta baktill. Även typ "1200" dekaler eller liknade. Var kan man få tag i dessa? Någon som vet?

Inazuma skrev:
Hallå!

Jag håller på att bygga om min GSX 1200 lite lätt till en Streetfighter. Just nu är hojen helt naken och ingea dekaler. jag skulle vilja ha tag i passande dekaler typ "streerfighter" att sätta baktill. Även typ "1200" dekaler eller liknade. Var kan man få tag i dessa? Någon som vet?

Gå till närmaste reklamfirma så kan dom trycka upp åt dig.
Gör du det får du ju tillochmed möjligheten att få dom custom efter ditt tycke. :yoparty

Dekaler

Red skrev:
Gå till närmaste reklamfirma så kan dom trycka upp åt dig.
Gör du det får du ju tillochmed möjligheten att få dom custom efter ditt tycke. :yoparty

Tack för tipset.... :tummenupp

Dekaler

Fixx skrev:
Systemtext är dyra med allt.. Gå in till ett tryckeri som har en vanlig dekalskärare...
Betalade 60:- för 5-6dekaler. Helt efter min egen smak.

Tackar.... :tummenupp

Inazuma skrev:
Hallå!

Kolla på e-bay, finns flera leverantörer där!

*/ ?>
Back