Var finns det 124mb över....

Kul me lite film, dock kunde den varit såååå mycket mindre.. PRECIS SOM DIN SIGNATUR!!!! ... vänligen korrigera. :p Alltså signaturen... och filmen. hehe, filmen kunde typ vart 10Mb istället för sådär stor. Dock var ju kvaliteten PIMP!

lite sug i gastarmarna blev det ju allt.
 
Såg precis rullen nu!

JÄVLAR vilken schysst bildkvalitet! :tummenupp.

Jävligt schysst redigerat oxå! Lite ovanligt sådär.

Blir SÅ INNIHELVETE sugen på att köra nu!!! Är ni uppe vid IKEA å giganten å kör där uppe eller? Där va vi på vår slutövning å härjade. Jeflar, det va det största hus jag sett nångång....

En sak till om filmen, lite tääääskig musik. Annars :tummenupp Grymme! Mer sånt!

:hej
 
Swedie skrev:
Kul me lite film, dock kunde den varit såååå mycket mindre.. PRECIS SOM DIN SIGNATUR!!!! ... vänligen korrigera. :p Alltså signaturen... och filmen. hehe, filmen kunde typ vart 10Mb istället för sådär stor. Dock var ju kvaliteten PIMP!

lite sug i gastarmarna blev det ju allt.

förlåt pappa....ska genast ändra......
filmen var inte meningen att jag skulle lägga upp.....lekte lite för egen del
men sen tänkte jag ässhhh alltid hjälper den nån med vår känslorna.
 
hållundan skrev:
Såg precis rullen nu!

.

Blir SÅ INNIHELVETE sugen på att köra nu!!! Är ni uppe vid IKEA å giganten å kör där uppe eller? Där va vi på vår slutövning å härjade. Jeflar, det va det största hus jag sett nångång....

jo det finns en liten raka där som är ämnad för bus :tummenupp
 
myztify skrev:
Gå in på trummis grejen har en fråga till dig där

Det lät rätt bra faktiskt...

Jörgen Bolmstad..namnet känns igen...var inte han inblandad i Big Thing?? Har för mig att han mixade första gången jag var inne i en studio...

Råkar du vara nån av grabbarna eller känner du dem bara??
 
Brutus skrev:
Det lät rätt bra faktiskt...

Jörgen Bolmstad..namnet känns igen...var inte han inblandad i Big Thing?? Har för mig att han mixade första gången jag var inne i en studio...

Råkar du vara nån av grabbarna eller känner du dem bara??


:angel
Jag är ej någon av grabbarna, men brossan gnider gurka, ja Bolmstad va nog involverad i nått sådant

Du kan iof tänka på Blom i Habo oxå....
 
myztify skrev:
:angel
Jag är ej någon av grabbarna, men brossan gnider gurka, ja Bolmstad va nog involverad i nått sådant

Du kan iof tänka på Blom i Habo oxå....

Du syftar på Jocke Blom eller? Honom har jag bara träffat ett par gånger...

Har för mig att det var Jörgen och en kille som hette Mattias (stor kille som lirade gitarr i Big Thing har jag för mig).

Är det Patrik som är bror din eller?

Alltså..jag har inte lirat något speciellt på några år nu så flåset har nog försvunnit, men det kan nog vara ganska intressant annars. Får ta och forska lite i det där...
 
Gick hyffsat snabbt o tanka för mig, ca 600 kb/s. Är ni bortskämda eller tanka ja när ingen annan tanka?

Jävlar vikken najs kvalite, bra kamera också de märks! Lr ja bättre än min :D

/ Hannes
 
Vm i använda alla effekter som finns... Musikval? Stoppien som gick i 3% hastighet eller nått med solen som kom fram, var det nödvändigt?!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top