Var fan?!

Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,

"-du har ju fan sämst smak i hela världen"

Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.

Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.
 
landen skrev:
Jag gillar fula brudar, det är jättebra! I alla fall enligt mina kompisar. Så fort vi ser på film, går ut eller någon annan gång när man får tillfälle att reflektera tjejer/kvinnors utseende så får jag jag skit. Alltid samma sak,

"-du har ju fan sämst smak i hela världen"

Men det är väldigt intressant hur det funkar, jag tycker det är atraktivt med speciella tjejer.

Snygga tjejer ala Britney Spears o CO finns det ju mängder av, inget speciellt med stora tuttar, blont hår och anorexia direkt.


Det KAN ju vara som så att det är Du som har bra smak. Eller att Du växt ifrån detta silikoniserad blond tjej i kort-kort.....nej vad säger jag! Det växer man aldrig ifrån :yoparty
Själv har jag gett upp, tycker istället illa om förhållanden. Tror det kallas Intimitetsfobi eller något sådant. :dummer :kocko
 
Chrille skrev:
Nu motsäger du dig väl själv? Du är överens om hur fantastisk den rätta är men du förstår inte att vi alla vill träffa jjust denna individ??

Nu uttrycker jag mig slarvigt igen. Jag tror att det finns personer man kan trivas mycket bra med. Jag tror dock inte att det finns EN person som är den rätta. Det finns många som man kan trivas mer eller mindre bra med.
 
CalleE skrev:
Det är bara att inse att man inte är värd nått på den marknaden förrns man har en skrynklig skjorta, bögsnodd runt halsen(halsduk alltså), gärna häftiga solglasögon. Gärna ska man vara en direkt kopia på någon dokusåpa-kändis.
Vänta lite här nu. Skrynklig skjorta är totalt ute, scarf likaså. Du som gillar MC kan med fördel köra med Diesel-jeans (bara 1600 kr) och Fox- eller Alpinestars-t-shirt (bara 500-600 kr). Kanske Good Year-dojor till (inte mer än 900 kr). Lite lagom hockeyfrilla är på (vaxet är din bästa vän), solglasögon och mössa inomhus borde bestraffas med dödsstraff. Du behöver inte vara en player, men å andra sidan är det väldigt dumt att köpa bil utan att provköra många olika modeller.
 
Plåtniklas skrev:
Jag föredrar att glädjas åt andras olycka.

Betyder det att jag är ond?

Du är ond. Jag är ond.
Du är piercad. Jag är piercad.
Är du över 1,75 m lång?
:hihi
 
Skrynklig eller inte... För mig är vit skjorta och jeans det sexigaste jag kan tänka mig! :brynad Avklädningsreflexen utlöses direkt... :hihi

Särskilt på en välbyggd kropp, solbränd, somrig....damn... är det inte sommar snart! :)
 
Chrille skrev:
Ahaaa!! Uttseendefixerad!!:fatta!

Lite... det ska ju finnas nåt man attraheras av! :tungan
Men mest för att jag är 1.78 m. Få killar pallar en tjej som är längre än de själva... :hihi
 
Pillis skrev:
I min värld är killar onda.......... tills NÅGON bevisat motsatsen....
Tilläggas bör att d har inte hänt än...man är väl för snäll själv helt enkelt :död

kanske beror på vem man släpper in till sig!?
 
Flamma77 skrev:
Lite... det ska ju finnas nåt man attraheras av! :tungan
Men mest för att jag är 1.78 m. Få killar pallar en tjej som är längre än de själva... :hihi
Precis. Geometrin måste stämma.
 
valmers skrev:
Precis. Geometrin måste stämma.

Geometri var faktiskt det enda inom matematiken som jag inte behövde anstränga mig för att fatta. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top