Var fan är gillaknappen

Det är ingen som har råd med sporthojsförsäkringar så det var dom säkert inte.

Njaa, man har ju hört historier om folk som försäkrar sina ögonstenar och sen parkerar dem helt obevakade. Så nu undrar man ju, var dessa knappar inlåsta? Larmade? Eller har ägarna bara lämnat dem obevakade i en tråd och sen kommit tillbaka och funnit tråden tom?? I så fall får man faktiskt skylla sig själv! Inget som resten av hojkollektivet ska behöva betala för!

"Gilla-knappen" finns!

Den kommer dyka upp när så är lämpligt. Finns den inte, är helt enkelt inlägget inte värt att gillas, eller så är du inte värd att gilla inlägget.

En patenterad och lätt överarbetad kod löser problemet med granskning av inlägg och användare. Allt i linje med version 4.1.8

ico.thumb_up.png

Nånstans här hade jag börjat leta efter nyss nämnda knappar...
Du kan väl bara skriva i din signatur "Jag ogillar alla om inte annat meddelats via PM"
Däremot ogillar jag å det grövsta att detta forum inte längre ska få ägna sig fullt ut åt att vara en plattform för min solklara favorit av de 197 dödssynderna;
ett forum för inbördes beundran

Nånstans här hade jag börjat leta efter nyss nämnda knappar... Däremot ogillar jag å det grövsta att detta forum inte längre ska få ägna sig fullt ut åt att vara en plattform för min solklara favorit av de 197 dödssynderna;
ett forum för inbördes beundran

Säger snubben med Kim Jung som avatar :D

Gilla-knappen återkommer, enligt utsago, när det finns ett inlägg värt att gilla. Håll inte andan i spänd förväntan således.

Jag tycker vi kan skippa gillaknapp o ha en ogilla istället.
Gillar man nåt så kan man ta sig tiden att citera personen o säga det och det blir en bra stämning, ogillar man nåt däremot så kan man trycka på knappen o visa att man inte tycker om det istället för att då citera och skriva att man ogillar det med dålig stämning som följd.

Så tycker jag!

Fanns en ogilla knapp ett tag, men det funkade tydligen inte så bra :gnissla

Man kan blogga om inlägg men inte gilla?!? Känns fel.

varför inte en hissa/dissa pilar istället, vore roligare.

Eller så behöver jag bara ut och åka lite hoj så jag blir människa. J*vla senhöst! Hade det varit vinter hade man ju iallafall kunnat säga att det inte gick, men det går ju för f*n fortfarande!

När båda knappar fanns fick jag nästan uteslutande "gilla" och det bekymrar mig en smula. Så är det ju inte i verkliga livet, att folk skulle gilla allt man säger eller låta det passera oemotsagt. Möjligen är vi så någorlunda uppfostrade att vi är mer benägna att uttrycka medhåll än motsatsen. Vid ett par tillfällen fick jag dock ett par "ogilla" och blev så förtjust att jag var tvungen att fråga varför.

Tror inte dessa knappar säger så mycket men man kollar ju ändå vem som har klickat, ofta är det någon man kunde vänta sig utifrån tonen i inlägget. Något tillför det helt klart.

När båda knappar fanns fick jag nästan uteslutande "gilla" och det bekymrar mig en smula. Så är det ju inte i verkliga livet, att folk skulle gilla allt man säger eller låta det passera oemotsagt. Möjligen är vi så någorlunda uppfostrade att vi är mer benägna att uttrycka medhåll än motsatsen. Vid ett par tillfällen fick jag dock ett par "ogilla" och blev så förtjust att jag var tvungen att fråga varför.

Tror inte dessa knappar säger så mycket men man kollar ju ändå vem som har klickat, ofta är det någon man kunde vänta sig utifrån tonen i inlägget. Något tillför det helt klart.

Reflexvästtrådarna har förlorat sin charm efter att "ogilla" försvann.

Kan ju alltid strejka, sluta skriv bra inlägg ;)

Kan ju alltid strejka, sluta skriv bra inlägg ;)

Lättare att utföra för visa än för andra!
Haha, fan va ni GILLAR detta inlägget :)

Nu till något mer sakligt. Läste på lite om vBulletin 4+ igår. Märkte ganska snabbt att denna funktionen är svår att integrera, eller rättan sagt inte finns helt enkelt.
Hittade någon "Digg"-modul som man lätt skulle kunna bygga om till "Gilla", frågan är om det verkligen fungerar som det gjort i ver.3.x

Lättare att utföra för visa än för andra!
Haha, fan va ni GILLAR detta inlägget :)

Nu till något mer sakligt. Läste på lite om vBulletin 4+ igår. Märkte ganska snabbt att denna funktionen är svår att integrera, eller rättan sagt inte finns helt enkelt.
Hittade någon "Digg"-modul som man lätt skulle kunna bygga om till "Gilla", frågan är om det verkligen fungerar som det gjort i ver.3.x

Om jag nu inte var komplett skitdålig på webbutveckling (och inte startat ett hemmaprojekt alldeles nyss) hade jag erbjudit mig att hjälpa till...

Den är tillbaka, men lite diskret...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.