var förvarar ni era lås när ni kör

Rasorblade, ok det visste jag inte har precis skaffat hoj. Men går de att köpa lösa lådor då eller är det bara tillsammans med verktygen?

/Haggwe
Verktygslådan heter 580.12.058.000 och gummisnodden som håller locket heter 580.12.058.050

Jag körde på exakt det viset - ett tag. Funkar kanske på hojar som inte vibrerar så mycket som våra gör. Låset skramlade och rasslade som tusan. Sen trillade det i bitar till slut.

Mitt har hållit bra, fast som du säger så vibrerar en en cylindrig tvåtakt (125cc) inte riktigt lika mycket som t.ex. en stånka eller nån annan stor motor

Ett annat enkelt tips är att du tar orginalväskan och monterar under skärmen istället. Vips så slipper du se väskan men den fungerar lika bra ändå:tummenupp

Jag kör upp båda mina två lås i tarmen. Det ena har en kedja på 1.5 meter :) Kanske kan liknas lite vid analkulor eller vad det heter, hehe... :bukakke:

Vad är problemet? Har ni ingen fantasi? jag har en liten bygel som sitter fast vid bakre fotpinnehållaren... en borrad 5mm aluskiva. lätt och bra! håller för hopp å gruskörning.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT