Var få tag på den här t-shirten snabbt!

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Skulle väldans gärna vilja få tag på en sån här t-shirt, o det ganska så snabbt. Lördag nästa vecka är absolut deadline, är det någon som har sett den i butik i Linköping vore det ännu bättre.

tre.htm

Edit: Skit också, verkar inte gå att lägga in bilden. Men kolla länken, orkar ni inte så är det den där läckra blå 70 tals t-shirten med massa gula trekronor på.
http://www.suntrip.se/shop/tre.htm

Last edited:
2 veckors leveranstid,,

Aha....

Du kan ju testa den lokala turistbyrån tex, annars är det väl att gå runt i din stads köpcentrum och kolla i butikerna. Du kan undanta HM, Dressman och sånt - jag vet att jag köpte en sån där för mer än fem år sen på en klädaffär av sämre kvalitet.

Testa Flygvapenmuseum. När jag var där sist hade de sådana tröjor, och en massa andra fula tröjor med trekronor, sweden osv.

Annars kanske du kan kolla på www.svettigraggare.se eller nått och se om du kan hitta en beggad. :tummenupp

Allvarligt talat så är det väl på olika äkta turistställen du kan hitta sånt mög, kanske på någon marknad el. liknande.

De säljer sådana på Landvetter, i sovenirbutiken, så det borde ju absolut finnas på Arlanda. Köpte bl.a strumpor i samma mönster till en norsk styrman i 30-års present, de hänger på bryggan som "lyckosockar" nu.
Go vakt!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...