var e friläget 525exc-05 motard

Kan man överhuvudtaget försäkra KTM 525 SMR 2005???

Hojen är oreggad nu. Jag vill bara ha garageförsäkring eftersom jag inte kommer att köra på gatan med den.

Jag kommer bara att köra bana, men vill ändå ha stöld och brandförsäkring....

Korspostar lite... :rodnar

sirSmokealot skrev:
2534711 Hojen är oreggad nu. Jag vill bara ha garageförsäkring eftersom jag inte kommer att köra på gatan med den.

Jag kommer bara att köra bana, men vill ändå ha stöld och brandförsäkring....

Korspostar lite... :rodnar
Det beror helt på var du bor.

I Stockholm har jag inte lyckats hitta någon annan än TH som öht vill ta i min hoj så länge den är oreggad. Och där _måste_ man ta halvförsäkring, d.v.s. inkl. trafik, trots att allt jag ville ha var stöld och transport. Har för mig att det skulle kosta strax under 4K/år.

Jag vet dock att LF i vissa regioner, dock inte i Stockholm såklart, säljer just den försäkringen du är ute efter. MEN, som vanligt med försäkringar, ring och jaga.

.

Spider skrev:
2535777 Det beror helt på var du bor.

I Stockholm har jag inte lyckats hitta någon annan än TH som öht vill ta i min hoj så länge den är oreggad. Och där _måste_ man ta halvförsäkring, d.v.s. inkl. trafik, trots att allt jag ville ha var stöld och transport. Har för mig att det skulle kosta strax under 4K/år.

Jag vet dock att LF i vissa regioner, dock inte i Stockholm såklart, säljer just den försäkringen du är ute efter. MEN, som vanligt med försäkringar, ring och jaga.

.

Jag har LF på min hoj. Ca 3500 kr/år för halvförsäkring, och precis som TH så måste man ha halv.

Ljunghusen skrev:
2532388 Jag tror de är tomas gamla hoj han har

Varför säger alla ktm-ägare och affärer att dessa hojar bara funkar på Castrol GPS?? De är en delsyntetolja och läs oljetrådarna så fattar ni varför man inte köper en delsyntetolja. Är det inte uppenbart att Castrol och KTM har ett avtal???? Att pytsa i en delsyntetolja är okunskap

Börja med att byta olja i hydraulkopplingen, hjälper det inte mät upp lamellerna och kolla stålskivornas skevhet

Vad jag vet så har ktm ett avtal med en schwezisk oljeproducent...kommer för tillfället inte på vad företaget heter....
Och att rekommendera en olja från ett företag som man inte har ett avtal med och som är delsyntetisk är för mig konstigt...:va

Migael skrev:
2536731 Vad jag vet så har ktm ett avtal med en schwezisk oljeproducent...kommer för tillfället inte på vad företaget heter....
Motorex,precis som det skrivits tidigare i tråden....

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back