Karsten Janker
Karsten J
Jävligt svårt att hitta några goa vägar runt götet! Rödljus och fartgupp vart f-n man än svänger... Måste ha några idiotsäkra tips på hoj-vägar!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Karsten Janker skrev:2138491Jävligt svårt att hitta några goa vägar runt götet! Rödljus och fartgupp vart f-n man än svänger... Måste ha några idiotsäkra tips på hoj-vägar!!!
Karsten Janker skrev:2138491Jävligt svårt att hitta några goa vägar runt götet! Rödljus och fartgupp vart f-n man än svänger... Måste ha några idiotsäkra tips på hoj-vägar!!!
Förgöraren skrev:2138514Jag har sagt det förr å jag säger det igen:
Från skolan i Kärna och ett par km norrut mot Marstrand, bäst i test. Körde sträckan 7 ggr igår.
Nära GöteborgAllt är la relativt sa nån
FÖRGÖRAREN![]()
Coola Ola skrev:2138526Om du kör där det finns rödljus och fartgupp kan du inte varit många meter utanför stan? I stan lär du inte hitta många schyssta hojvägar.
Sträckan som förgöraren nämner är grym. Sen finns ju mölnlycke-landvetter, landvetter-härskogen-lerum (fast där är det dålig beläggning, tror jag). Lite längre söderut runt Kungsbacka finns det hur många fina vägar som helst, t.ex. runt Lygnern. Uppe i Ale/Alafors finns också en del superfina vägar.
Det är bara att ge sig ut o köra så kommer du hitta massvis om du viker av från de lite större vägarna.
Förgöraren skrev:2138514Jag har sagt det förr å jag säger det igen:
Från skolan i Kärna och ett par km norrut mot Marstrand, bäst i test. Körde sträckan 7 ggr igår.
Nära GöteborgAllt är la relativt sa nån
FÖRGÖRAREN![]()
Karsten Janker skrev:2138536hmm. citerar du Thåström utan att uppge källan?![]()
fan det lät ju skumt, körde lygnen förra veckan det va ju asgrymt vägunderlag å inget grus alls. eller jag kanske har kört runt en annan sjö dåThunder skrev:2138939Lygnern-ring suger fett![]()
![]()
Jag och polarn skulle lägga ett fint varv för första gången iår. Det började ju fint med att förra årets nybeläggning från Fjäråskyrka hade satt sig. Men vad hände sedan?Tjälskott stora som bollebydsbacken, rullgrus och potthål i en mängd som sällan skådats söder om Umeå!
![]()
Näe, det blir till att dra norröver i fortsättningen tills dom fixat den vägen. Skit vad synd, jag som precis börjat lära mig den första tredjedelen utantill.
Men glädjande nog lyckades jag ha en mycket rolig duell med en Audi S4 på Lunna-raceway. Ibland blir impulskörning riktigt roligt. När vägen var slut och vi körde åt varsitt håll log Audi-killen brett och visade tummen upp.![]()
Hur skoj som helst![]()
vtrwalle skrev:2138954fan det lät ju skumt, körde lygnen förra veckan det va ju asgrymt vägunderlag å inget grus alls. eller jag kanske har kört runt en annan sjö då
peter R1 skrev:2139024du drar upp till THN o joinar shellgänget här, (shell i centrum) kl 11,00, dom ska till Mollösund i morron o det blir bara finfina vägar dit ut, välkommen!!!
Thunder skrev:2138939Men glädjande nog lyckades jag ha en mycket rolig duell med en Audi S4 på Lunna-raceway. Ibland blir impulskörning riktigt roligt. När vägen var slut och vi körde åt varsitt håll log Audi-killen brett och visade tummen upp.![]()
Hur skoj som helst![]()
Yamaha farfar skrev:2139411Vi från gbg brukar ju mötas upp på götaplatsen kl 12:00 lördagar och söndagar... kommer du dit så kommer du att få åka många fina vägar under sommaren.
Så kom dit i morgon kl12:00 om du har tid.![]()
Showtime skrev:2144239ingen som har några fler tips? borde ju finnas massor med roliga vägar!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten