Var DU på VEIDEC i Mo i Rana i helgen?

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
vore skoj å veta vilka härifrån man har surrat med.. :brinnerup

The_devil vet jag helt säkert,
bodde i stugan ovanför oss på ytterviks camping. :)

Men det var ju ett helt gäng med där å fler kanske är medlemmar här?

Var ju mycket svenskar överhuvudtaget å kikade på racet tycker jag! :Bugar

Last edited by a moderator:
Jag var där..som vanligt eftersom jag jobbar som mekaniker..Har inte varit så långt upp sen man blev vuxen, otroligt så vackert det var.Måste åka tillbaka när det finns mer tid..
Larzon
Lilla_damen skrev:
vore skoj å veta vilka härifrån man har surrat med.. :brinnerup

The_devil vet jag helt säkert,
bodde i stugan ovanför oss på ytterviks camping. :)

Men det var ju ett helt gäng med där å fler kanske är medlemmar här?

Var ju mycket svenskar överhuvudtaget å kikade på racet tycker jag! :Bugar

Larzon skrev:
Jag var där..som vanligt eftersom jag jobbar som mekaniker..Har inte varit så långt upp sen man blev vuxen, otroligt så vackert det var.Måste åka tillbaka när det finns mer tid..
Larzon

Jaha, åt nån av förarna eller? isåfall är det knappast troligt att vi pratade med varandra... :(

Visst var det V A R M T där? svetten rann ju när man satt rakt upp å ner, hur lär de då inte ha varit för de stackars förarna.. :näsblod

Ja det är faan det vackraste landet på jorden tror jag.. :kär
nästan iaf. å folket är vansinnigt trevligt!

Jag bara SKA tillbaka dit. helst så snart som möjligt..
har ju knappast sett ens hälften av deras underbara natur.. :)

Ja jobbar åt en grön hoj..som vann..*ler*
Vi dadae i ett vatten fyllt gruvhål,typdligen 180 m djupt och kallt så det värkte i kulorna,men så skönt efteråt.Är du på någon mer tävling kom fram och hälsa,vi är inte farliga och tycker bara att det är kul...Så du åker bara bakpå din killes hoj?? Då är det dax att ta eget kort..
Lilla_damen skrev:
Jaha, åt nån av förarna eller? isåfall är det knappast troligt att vi pratade med varandra... :(

Visst var det V A R M T där? svetten rann ju när man satt rakt upp å ner, hur lär de då inte ha varit för de stackars förarna.. :näsblod

Ja det är faan det vackraste landet på jorden tror jag.. :kär
nästan iaf. å folket är vansinnigt trevligt!

Jag bara SKA tillbaka dit. helst så snart som möjligt..
har ju knappast sett ens hälften av deras underbara natur.. :)

Larzon skrev:
Vi dadae i ett vatten fyllt gruvhål,typdligen 180 m djupt och kallt så det värkte i kulorna,men så skönt efteråt.Är du på någon mer tävling kom fram och hälsa,vi är inte farliga och tycker bara att det är kul...Så du åker bara bakpå din killes hoj?? Då är det dax att ta eget kort..

Ja jäklar, grattis! :Bugar
jag tror jag kanske har dig på bild då, satt så långt ifrån men lyckades zooma liiite iaf.

ska se om jag får igång Photoshop så jag kan ändra storlek på bilderna.
(PS har krånglat lite, ifall det funkar kommer bilderna upp om typ en halvtimme)

Blev så glad över att Norsken inte vann, satt på helspänn hela racet, cralle gled ju in som ett skott över linjen oxå, fin vinst! :)

Hur gick det för Jimmy eg. hörde nåt om att han skulle ha kollapsat sedan..?

ååh, nästa gång tar ni allt med mig till det där vattenhålet!

Jag är liten å portabel så jag ryms under armen alternativt hängandes över axeln! :D

Aj faan, kulorna ska du vara rädd om. :D

Men det skulle sannerligen ha varit skönt att bada, oavsett om det var kallt..
lär ju ha kylt kroppen en stund..

Jag är ömsom vit ömsom röd/brun nu, ser ut som fan! :lol
det riktigt värker i skinnet.. :död

Larzon skrev:

Jo jag ska se om jag vågar mig fram å hejja nån gång..
Känner mig alltid i vägen när det är nåt sånt där.. :(

Jo jag ska flytta så det blir nog inte så mycket bakpå-åkning längre. :(

Tänkte börja med mc-teorin i vinter å försöka mig på kortet nästa sommar.

Drömmen är en egen hoj i 600- 750 klassen, typ en gixxer 750.

Men jag är så kort :(
(bara 3 äpplen hög, 1.56 å ½ cm..) -halvan är viktig! :rolleyes:

så jag må hitta nån jäääävligt snäll mekaniker innan jag kan köpa hoj som kan hjälpa mig att sänka den så jag når ner..
Men jag skulle bli världens gladaste kvinna! ÄLSKAR sporthojjar! :kär

Pratade med Jimmy efteråt.och han mådde bra då..men klart att han har ont och var tagen efter racet..men tuff är han.Skicka en bild om det funkar..en på dig också om du når upp till kameran..asgSom sagt vi är inte farliga..bara blyga som du..skicka till larzon64@hotmail.com...
Lilla_damen skrev:
Ja jäklar, grattis! :Bugar
jag tror jag kanske har dig på bild då, satt så långt ifrån men lyckades zooma liiite iaf.

ska se om jag får igång Photoshop så jag kan ändra storlek på bilderna.
(PS har krånglat lite, ifall det funkar kommer bilderna upp om typ en halvtimme)

Blev så glad över att Norsken inte vann, satt på helspänn hela racet, cralle gled ju in som ett skott över linjen oxå, fin vinst! :)

Hur gick det för Jimmy eg. hörde nåt om att han skulle ha kollapsat sedan..?

ååh, nästa gång tar ni allt med mig till det där vattenhålet!

Jag är liten å portabel så jag ryms under armen alternativt hängandes över axeln! :D

Aj faan, kulorna ska du vara rädd om. :D

Men det skulle sannerligen ha varit skönt att bada, oavsett om det var kallt..
lär ju ha kylt kroppen en stund..

Jag är ömsom vit ömsom röd/brun nu, ser ut som fan! :lol
det riktigt värker i skinnet.. :död

Larzon skrev:
Pratade med Jimmy efteråt.och han mådde bra då..men klart att han har ont och var tagen efter racet..men tuff är han.Skicka en bild om det funkar..en på dig också om du når upp till kameran..asgSom sagt vi är inte farliga..bara blyga som du..skicka till larzon64@hotmail.com...

Vilken tur, en riktig hårding det där! :tummenupp
Jo jag ska göra det, då får du hojta till om du är med på nån av dem, vill du se STCC bilderna med eller bara veidech?

Haha, jag ska nog våga mig fram nån gång. Fast jag får nog fästa en sån där vimpel på röven som småbarn har på cyklarna så ni inte snubblar över mig.. :hihi

Bara intresserad av hojar jag...Kanske tjejer oxå förresten..asg Så lite är du väl inte..Var ska du flytta då??
Lilla_damen skrev:
Vilken tur, en riktig hårding det där! :tummenupp
Jo jag ska göra det, då får du hojta till om du är med på nån av dem, vill du se STCC bilderna med eller bara veidech?

Haha, jag ska nog våga mig fram nån gång. Fast jag får nog fästa en sån där vimpel på röven som småbarn har på cyklarna så ni inte snubblar över mig.. :hihi

Larzon skrev:
Bara intresserad av hojar jag...Kanske tjejer oxå förresten..asg Så lite är du väl inte..Var ska du flytta då??

Haha.. ja det är inte jag, intresserad av tjejer alltså! :D
Jag håller mig till karlar jag.. :D
*skratt*
Å syftar man på motorsport så är det mesta intressant, följer mest MotoGp å spelar ofta motogp2 på datorn, å så kikar jag på formel 1 såklart.. :)

Å så STCC å veidech då.. men man bor ju i fel del av landet för å se så mkt Roadracing.. :(

Har ingen aning om var jag ska flytta, ska ut i från hans lägenhet iaf..

Lilla_damen skrev:
jaja, då fattar jag. glömmer alltid bort att H'et ska bort.. :arsele
Kortegekörning med bil? men veidec då för tusan?! :)

Valet mellan att åka 110 mil enkel resa för ett race i Veidec eller att åka 6 mil enkel resa för åtta motorcykelrace på Åsen var ganska enkelt.

Goodstuff skrev:
Valet mellan att åka 110 mil enkel resa för ett race i Veidec eller att åka 6 mil enkel resa för åtta motorcykelrace på Åsen var ganska enkelt.

TOOOK! jag skulle garanterat ha valt veidech!
vi hade bara sovit i några timmmar oxå för vi hade kört upp till luleå å bänkat gixxern (153 hk orginal!) å hem igen alldeles innan.

men det är jobbigt som faan att ligga å plåga en 240 så där långa sträckor..

speciellt när renarna är ute å ska snusa på bilen.. :näsblod

Lilla_damen skrev:
TOOOK! jag skulle garanterat ha valt veidech!
vi hade bara sovit i några timmmar oxå för vi hade kört upp till luleå å bänkat gixxern (153 hk orginal!) å hem igen alldeles innan.

men det är jobbigt som faan att ligga å plåga en 240 så där långa sträckor..

speciellt när renarna är ute å ska snusa på bilen.. :näsblod
Gulsnabbtrajja skrev:
VEIDEC, damen, VEIDEC!! :7peta
:7peta

*/ ?>
Back