Var du på RosenHill igår kväll???

Tja vad gör man inte om man tror man har sett sin prins. Låta det förgå? Men såklart stör det någon... Att man orkar...suck. Antog att detta var säkraste stället att hitta honom på dock. Naivt, ja kanske men vad har man att förlora?

jag är bara avis ;)

-@

Lånar den här kontakt tråden:tuttar
Rosenhill is the place:yoparty
Gled förbi där idag vid 15 tiden och fick syn på en polisbil som stog vid macken.
Tänkte att här är det nog läge för en fuck you burnout, så jag rullade sakta närmare men wtf där stod två skit söta tjejer i polis kläder och slickade på varsin glass :kär :kär
Vilka var dom vill träffa dom igen:D :D :D

Hojåkare är vanedjur. Han kommer vara där idag också. Och vid alla andra tillfällen det är fint väder.

2966121 Hojåkare är vanedjur. Han kommer vara där idag också. Och vid alla andra tillfällen det är fint väder.
Tack, det är det bästa svaret jag har fått. Hoppas du har rätt, då kanske man ser honom igen iallafall. Ska bara samla på mig lite mod först...

Tack, det är det bästa svaret jag har fått. Hoppas du har rätt, då kanske man ser honom igen iallafall. Ska bara samla på mig lite mod först...

Freppa har rätt, såklart. Fast så värst mycket mod behöver du nog inte skrapa ihop. Motorcyklister är attention whores så det skriker om det. Säg bara det magiska ordet (ja, du vet vilket) så smälter han som smör i en svettig barnnäve. Enkelt.

2968102 Freppa har rätt, såklart. Fast så värst mycket mod behöver du nog inte skrapa ihop. Motorcyklister är attention whores så det skriker om det. Säg bara det magiska ordet (ja, du vet vilket) så smälter han som smör i en svettig barnnäve. Enkelt.
Öh nä, vilket är det magiska ordet??
Hade väntat mig någon kräkig kommentar från dig... men du kanske inte är så gräslig som du verkar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT