Var det verkligen en 'olycka'?

Jo det verkar besynnerligt att kärringen inte når telefonen, men lyckas kravla ut på gatan.

Hon har väl inte uppdaterat utrustningen på ett tag.

Bifogat

• bokbild16.jpg
    bokbild16.jpg
    243.2 KB · Visningar: 41
Har inte alla en larmknapp till säpo ungefär vid ytterdörren 10cm upp från golvet men den vanliga telefonen högt sittande på väggen??

Ringa säpo när man ramlar. Har kärringfan inget vett i huvudet.

Lyckas man kravla ur sig på gatan så kan man också nå telefon. Har jag skadat ett knä, det ståt "knä" så kan man väl ställa sig upp och hoppa påå ett ben till telefon fan, eller har kärringen med 80.000kr i månaden folie i benen.

Det är sånt här våra skattepengar går till. Det var ju någon politeker "säkert fler som gör" som hade ringt "tryckt på överfallslarmet" säpo över hundra gånger på ett år.

Solklart en konspiration!

Götblad är ledare för ett stort stort kriminellt nätverk (Gothleafs bitches) och höll som bäst på med att organisera en stor drugdeal med ett gäng kandensiska kejsarpingviner när hon fick nys om att säpo var dem på spåren. Hon iscensatte därför hela brytaknät-grejjen som ett skäl för att larma säpo och därför avleda deras uppmärksamhet från hennes smutsiga affärer.

Tack vare att Gothleafs bitches har infiltrerat svensk massmedia så kommer inte ont anande Svensson att få reda på hur det egentligen ligger till. :fakta

Mina 2 cent

Ha visste inte att säpo fungerade som hemtjänsten för små pretton!!

tycker synd om den stackars tanten :rolleyes:

OffTopic: En annan aktuell grej som jag undrar om det verkligen var en "olycka" är det där ryska fartyget. En sån stor gigantisk, dyr, fullproppad med teknik osv. kan la för fan inte bara försvinna.
Och skulle någon ens lyckas kapa en sådan, hur fan skulle ryska armen tappa bort den? lär väl inte vara svårt att på radar/GPS/whatever se var deras egna utrustning är någonstans!?...

tycker synd om den stackars tanten :rolleyes:

OffTopic: En annan aktuell grej som jag undrar om det verkligen var en "olycka" är det där ryska fartyget. En sån stor gigantisk, dyr, fullproppad med teknik osv. kan la för fan inte bara försvinna.
Och skulle någon ens lyckas kapa en sådan, hur fan skulle ryska armen tappa bort den? lär väl inte vara svårt att på radar/GPS/whatever se var deras egna utrustning är någonstans!?...

Var ju JUDARNA som kapa den ju! Så nu kanske det blir krig mellan Ryssland o Israel! Det jade ju vatt intressant att se för då kan båda sidorna bomba varandra till stenåldern, usakrigen tills nu har ju motståndet redan vatt på stenåldern så det är ju inget kul o se på!

Och så ska det utredas och sånt. Fattar kärringen inte piken? Dom anställda gillar dig inte!!!!!!

Ecksackt, och ingen annan heller i Sverige för den delen. Vad gör hon för nytta egentligen, man kan ju betala 3 poliser för hennes lön så sparka henne och nyanställ istället.

Kan tänka mig att larmmottagaren på SÄPO suckade och sa:

- Jaha, nu har kärringen sett en "mystisk" person utanför fönstret för hundrade gången den här månaden.

- Skit i det, hon trycker ju oftare på den där än på spolknappen på muggen.

Eller:

Hon har en affär med en av de som brukar rycka ut till hennes bostad. Överfallslarmet funkar som en ursäkt för deras erotiska överbettsmöten.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg