Var det du...?

Status
Ej öppen för fler svar.
Maverick_ou812 skrev:
Nu får du väl ändå ge dig?
Om det är något jag samlar så är det röster, precis såsom Mr K föreslog i sitt inlägg i början. Alla skulle ju skriva det dom tyckte för det blev ingen poll. Läs Mr K:s inlägg nedan.

Vad är problemet? Förutom att en del faktiskt håller med mig?
Ska man bli bannad för en sån sak? Nu börjar det bli riktigt obehagligt.
Det spelar ingen roll vilka som håller med dig om dom nu inte är medlemmar i RR, detta är ett klubbforum och inget annat.

Skriv vad du vill i denna tråd så slipper det bli konflikter http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=4

Tror det är nån som har lite lite att göra på fritiden :rolleyes:

Börjar urarta i rena sandlådekonflikten :tungan

/R

rookie skrev:
Precis! Alla som inte har nåt att göra kan hjälpas åt att fixa ihop min offroad! :tummenupp

Men seriöst...vilka får skriva här numera då?

1# dom som enbart skriver med ironiska uttryck
2# ENBART om du kör RR eller har/medverkar i ett ERF stall
3# som ser sig själva som "gamla i gården"
4# poserare förbjudna
5# de som använder RR delen att träffa nytt folk att köra med

bara fylla på listan

wonderwizard skrev:
1# dom som enbart skriver med ironiska uttryck
2# ENBART om du kör RR eller har/medverkar i ett ERF stall
3# som ser sig själva som "gamla i gården"
4# poserare förbjudna

ingen som klagar på att jag skriver.. o jag e inte gammal i gården :arsele
o jag stuntar för att va grym på att posera :yoparty
:pannkyss

rookie skrev:
Precis! Alla som inte har nåt att göra kan hjälpas åt att fixa ihop min offroad! :tummenupp

Men seriöst...vilka får skriva här numera då?
Alla får skriva här, men att kritisera RR medlemmar i deras eget forum är att gå lite för långt, gillar man inte RR så behöver man inte logga in på RR forumet för att gnälla på oss, yttrandefrihet i all välmening men vissa trådar skapar bara irritation och dålig stämmning.

Däremot är körtrådar alltid uppskattade oavsett om det är posörer på torget, kaffetermosrunda eller om man bara vill köra med sina polare.

GSXR1100R skrev:
1. Alla får köra med RR på onsdagar (dock inte rena idioter)

Utveckla gärna vad som definierar en "ren idiot".
Ett ypperligt tillfälle att trycka till mig och alla andra nya ansikten så vi aldrig vågar ta kontakt med någon.

GSXR1100R skrev:
2. Vill man knyta kontakter så finns det ett allmänt träff/körtråds forum på SH,

Point taken..men det var inte jag som placerade tråden här och jag sa även att jag förstod reaktionerna på trådens placering. Du om någon har ju hjälpt till att skapa en höna av en fjäder genom att spamma tråden med skit.

GSXR1100R skrev:
att gå in på vår del och tycka att vi spelar j-t viktiga är inte så smart om man vill åka med oss.

Vill man åka med er som nybörjare då? Tanken har aldrig föresvävat dig att folk kanske inte vill åka med dig om du har taskig attityd mot nytt folk?
Bara för att DU inte behöver nya kompisar så betyder inte det att det gäller hela världen. Det finns gott om annat folk som greppat konceptet med ödmjukhet.

GSXR1100R skrev:
4. Att vara tuff bakom tangentbordet straffar sig förr eller senare.

"okej".

farbrorfabian skrev:
Vill man åka med er som nybörjare då? Tanken har aldrig föresvävat dig att folk kanske inte vill åka med dig om du har taskig attityd mot nytt folk?
Bara för att DU inte behöver nya kompisar så betyder inte det att det gäller hela världen. Det finns gott om annat folk som greppat konceptet med ödmjukhet.

Du kan va lugn, jag åker i princip aldrig på onsdagsgazz eftersom jag inte vill/har tid så du slipper nog att träffa mig.

Jag har en taskig attityd eftersom jag inte gillar när nykomlingar dundrar in och tycker en j-a massa om RR utan att ens känna oss.

Jag är inte ödmjuk det är bara så.

GSXR1100R skrev:
Det spelar ingen roll vilka som håller med dig om dom nu inte är medlemmar i RR, detta är ett klubbforum och inget annat.....

hm...jag är inte känslig...kan förstå ironi... :arsele

men att kräka över en sån här skitsak är att ta i..

det började som en tråd i ren välmening..som troligen hade gynnat forumet..RR elr inte RR kan ju kvitta...

istället ska det gnällas och smutskastas i alla riktningar..du är det blabla.. :kocko
sånt blir jag förbannad över,jag och säkert fler.

jag vill och tänker inte skaffa mig ovänner innan jag träffat alla irl,MEN om alla är lika tuffa i flabben som i fingrarna så respekt till er :yoparty ..vi kommer säkert komma överens.

jag VAR för denna tråden till en början,men jag är ju ny här :D

och NÄ Herr GSXR1100R jag är ingen RR och min röst räknas inte..
so be it....
stäng då ner trådfan så vi slipper bli hånade för vi inte känner igen varandra vid möte.
sluta klanka ner på folk som i välmening vill lära känna andra.

är du moderator och inte gillar en tråd..ta bort skiten så slipper vi sånt här jävla trams

vi ses på nästa gazz :banana

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Alla får skriva här, men att kritisera RR medlemmar i deras eget forum är att gå lite för långt, gillar man inte RR så behöver man inte logga in på RR forumet för att gnälla på oss, yttrandefrihet i all välmening men vissa trådar skapar bara irritation och dålig stämmning.

Däremot är körtrådar alltid uppskattade oavsett om det är posörer på torget, kaffetermosrunda eller om man bara vill köra med sina polare.
Hade vissa delar ur RR behandlat dom nya som tilkommit på den här sidan med lite mer respekt, så kanske det inte blivit sånt j*vla gnäll från första början.
Som FarbrorFabian skrev så har du själv bistått med åtmindstånde en helsida ren sarkasm i den här tråden, själv lackar du ur totalt om folk skojar lite med dig fast att du inte känner dom.
Annars får ni ju sätta upp regler för vem som får och inte får skriva här överhuvudtaget.

Att låta folk köra med er på Onsdagar (och övriga dagar också för den delen) och sen börja kommendera om vad som får och inte får skrivas i forumet då kan ni ju lika gärna sluta kärnan och vara dom ni var från början.
Det finns en hel del trådar här som definitivt INTE har varken med mc körning eller RR att göra, många av dom startade av kärnan i RR...
Låter ni folk känna sig välkomna på körningarna men inte på forumet kommer den dåliga stämning som kraftigt vibrerar här idag bara att öka.

Last edited:
Vidhåller att man ska få skriva om vad man vill länge det INTE ÄR PÅHOPP!!!

Det finns ju hur mycket trådar som helst både på RR och övriga Sporthoj.com, som jag tycker är både ointressanta och helt löjliga, därför skiter jag helt enkelt i att både fortsätta läsa eller ens skriva i dom, svårare än så behöver det väl inte vara :tummenupp

Folk har rätt att tycka olika, men så länge det inte finns något ont uppsåt med det man skriver, så varför bråka om det?

Om nu tråden är så värdelös som en del tycker så kommer den ju ändå att självdö, eller hur???
Men om den inte dör så kanske den drar några extra pers. till sidan och sedan också till gazzen, det kan väl aldrig vara fel :)

Verkar dock inte som om trådens ämne igentligen är problemet för alla här... verkar tyvärr vara mer vem som startade tråden än vad den igentligen handlar om :va

Gör som Mr:K sa, kom med konstruktiv kritik

Ovanstående är bara min egen uppfattning och ska inte på något sätt ses som påtvingande eller utpekande, tycker bara det är synd att folk sitter och gnabbar om skitsaker när vi alla (tror jag ) igentligen är här pga samma intresse.

:pannkyss :krama på er allihopa

*Superlight* skrev:
Vidhåller att man ska få skriva om vad man vill länge det INTE ÄR PÅHOPP!!!

Det finns ju hur mycket trådar som helst både på RR och övriga Sporthoj.com, som jag tycker är både ointressanta och helt löjliga, därför skiter jag helt enkelt i att både fortsätta läsa eller ens skriva i dom, svårare än så behöver det väl inte vara :tummenupp

Folk har rätt att tycka olika, men så länge det inte finns något ont uppsåt med det man skriver, så varför bråka om det?

Om nu tråden är så värdelös som en del tycker så kommer den ju ändå att självdö, eller hur???
Men om den inte dör så kanske den drar några extra pers. till sidan och sedan också till gazzen, det kan väl aldrig vara fel :)

Verkar dock inte som om trådens ämne igentligen är problemet för alla här... verkar tyvärr vara mer vem som startade tråden än vad den igentligen handlar om :va

Gör som Mr:K sa, kom med konstruktiv kritik

Ovanstående är bara min egen uppfattning och ska inte på något sätt ses som påtvingande eller utpekande, tycker bara det är synd att folk sitter och gnabbar om skitsaker när vi alla (tror jag ) igentligen är här pga samma intresse.

:pannkyss :krama på er allihopa
Detta inlägg är ett praktexempel på ödmjukhet OCH konstruktiv kritik. :tummenupp

Denna tråden stängs efter mitt inlägg.

Jag tycker att vi kan på prov testa Madicens förslag men med en liten modifiering.

INTE en tråd som heter "Var det du???" som kommer ligga och guppa i all evighet.
Utan vill man veta vem någon var, så skapar man en tråd per förfrågan man har. För då försvinner tråden efter man fått sitt svar.
Undrar man över någon annan man mötte så skapar man en ny tråd.

Om detta missbrukas på något sätt så att där bara blir en massa trådar av denna typen så skippar vi det helt.

Jag är inte omöjlig utan jag är bara ute efter allas trevnad. Tycker själv att vissa blev lite sura/gnälliga i slutet på denna tråden. Inga namn nämnda.......

RR är till för de som vill vara med och ha skoj utan krav på olika kunskaper. Allt som krävs är att man är glad och gillar köra hoj. Att sedan komma ett steg längre in i gruppen kan ta kanske en sässong och då kan man få köpa tröjjor och bli en Rider på hemsidan.
Om man sedan tar bilder/filmar/stuntar eller tillför något på annat vis så kan man ta flera steg till in i gruppen ....

Det som kan reta oss som har startat/varit med länge i RR är när nykomlingar försöker berätta för oss hur vi ska driva våran forumsdel. Forumet startade 1999 på potatoesmc.com och gick över till sporthoj när det startades och RR har funnits sedan 1998 (Hette då SSHD). Att komma med konstruktiv kritik är kanon (detta är problemet och här är en lösning), men att bara gnälla är dumt.

Hoppas alla tycker mitt beslut är tillfredsställande.

/Mr K - RR-Forumets allsmäktige GUD!!! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back