Var det du???

M-sport 1000rr vid korsvägen omkring 16.00. Såg kallt ut....bra jobbat.

Vit nakenhoj, Grums/Slottsbron riktning Karlstad..
Jag körde xt660r, du drog på vid rödljusen vid Gruvön och åkte lite bakhjul.. :):)

ps. Du glömde halva cykeln i höjd med busshållsplatsen.. ;)

Vilka var det som va nere i Eriksberg igår 30/3. Såg väldans trevligt ut. Ni var nog 7-8 st

En rekodeligt mallig café rejcer körde precis förbi SKF i gamlestan. Var det du?
röd ram, låga uppåtsvängda avgasvlås på båda sidor. Vet inte vilken färg tank och så var, men tror att "stjärten" var svart. Jäääkligt gött ljud! Gjorde min morgon! ^^

Stackars bushoj (lät som en storcylindrig enstånka) som blev stoppad av farbror blå igår (2/4) vid tiotiden på kvällen. Hoppas att det gick bra!

Markus med husan ge dig till känna! :hihi Det var nog inte oss snuten kolla efter, jag som ville ha lite uppmärksamhet... :(

Last edited:
kvaddad 90-tals blade mtt på götaälvsbron vid 1630 idag?

hoppas det gick bra, ambulansen ar där men hojen såg inte så brutalkvaddad ut (intryckt front).
stog en taxi där med, hann inte se vars den var skadad men misstänker väl att hojen kommit i spårvagnsfältet och taxiarslet svängt ut framför när köerna började?

Såg det också, det var en vit audi R8 som stod där. Såg ut som om de hade kört på varandra eller liknande...

Berätta mer om ni vet något...

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...